برگزاری جلسه مدیران مراکز پیش دبستانی دولتی شهرستان شهریار

شهریار (پانا) - با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهریارو کارشناس ارزیابی مراکز پیش دبستانی ، نشستی با هدف برنامه ریزی و ساماندهی و فراهم کردن مقدمات لازم برای استقبال از نوآموزان در ماه مهر97 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مدیران مراکز پیش دبستانی دولتی شهرستان شهریار

در ابتدای جلسه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهریار،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران ،کار مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی را پایه و اساس آموزش به دانش آموزان اعلام وبا توجه به حساسیت کار درمقطع پیش دبستانی نکاتی را در جهت پربار نمودن برنامه های آموزشی وپرورشی بیان نمود.

آقاخانی به نقش و تاثیر آموزش های دوره پیش دبستانی در دستیابی به اهداف دوره دبستان تاکید کرد و افزود : به کارگیری و آموزش نیروهای متخصص و با رشته مرتبط مسیر رسیدن به این اهداف را تسهیل می کند.

در ادامه احمدی کارشناس مسئول آموزش ابتدایی و سرآهنگ کارشناس ارزیابی مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش شهریار نیز مطالبی را در خصوص برنامه ها وامورات اجرایی در مدرسه وکار مدیران و مربیان پیش دبستانی ارائه نمودند.

شایان ذکر است ، 110 مرکز پیش دبستانی دولتی با تحت پوشش قرار دادن 3400 نوآموز در سال تحصیلی 98/97 در شهرستان شهریارفعالیت می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار