«نگاه فلسطینیان به ماه رمضان» به روایت شبکه پرس تی وی

تهران (پانا)- برنامه این هفته «خورشید طلوع خواهد کرد» (The Sun Will Rise) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی پیرامون نگاه فلسطینیان به ماه مبارک رمضان از جنبه های مذهبی، عملی و سیاسی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۲۶۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
«نگاه فلسطینیان به ماه رمضان» به روایت شبکه پرس تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه ضمن بررسی دیدگاه مردم فلسطین درباره ماه رمضان و فواید این ماه، مروری خواهد داشت بر نحوه برگزاری ماه مبارک رمضان در میان مردم که مانند سایر مسلمانان به روزه داری، تلاوت قرآن و افطار کردن در مساجد همراه با خانواده و دوستان خود می پردازند اما با توجه به اتفاقات روزهای اخیر یعنی قتل عام مردم در غزه و انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، در برگزاری مراسم و آداب این ماه با مشکلاتی مواجه هستند.

«اعمال محدودیت های فراوان برای برپایی نماز در مسجد الاقصی از سوی صهیونیست ها»، «مبادرت به روزه داری برغم وجود وضعیت وخیم مردم غزه و نرسیدن غذا برای افطار» و «نظرات مردم درباره افزایش فعالیت های سیاسی صهیونیست ها در ماه رمضان» از جمله محورهای مورد بررسی در برنامه «خورشید طلوع خواهد کرد» به شمار می رود.
«خورشید طلوع خواهد کرد» با اجرای روشن محمد صالح شنبه 12 خرداد ساعت 15:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 01:00 بامداد و سه شنبه ساعت 13:00 پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار