زاهدی استاندار قزوین؛

اخلاص در کار و مردمی بودن از مهمترین صفات شهید مسعود امامی بود

قزوین (پانا) - زاهدی استاندار قزوین گفت:اخلاص در کار و مردمی بودن از مهمترین صفات شهید مسعود امامی استاندار وقت قزوین بود

کد مطلب: ۸۲۶۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اخلاص در کار و مردمی بودن از مهمترین صفات شهید مسعود امامی بود
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در مراسم بزرگداشت 9خردادماه سالروز شهادت مسعود امامی استاندار وقت و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه زلزله زده الموت که در محل استانداری برگزار شد در سخنانی بیان داشت:شهید امامی شخصیتی بود که در راه خدمت به آسیب دیدگان زلزله الموت جان خود را از دست داد و برای من فوق العاده سخت است که درباره یکی از نزدیکترین و عزیزترین دوستان خود صحبت کنم.

وی با بیان اینکه "خاطرات زیادی با مرحوم امامی داشتم" تصریح کرد:مرحوم مسعود امامی از ویژگی های خاص و برجسته ای برخوردار بود و مهمترین ویژگی و صفت ایشان اخلاص در کار بود.

استاندار افزود:امامی استانداری بود که اهل تکلف نبود و به راحتی و طبیعی با مردم نشست و برخاست داشت،اهل مزاح و بذله گویی بود و در سخت ترین سفرها به گونه ای با همراهان برخورد و رفتار می کرد که کسی رنج و سختی سفر را متوجه نمی شد.
زاهدی تصریح کرد: وقتی در قزوین و شیراز با حضور و مشارکت گسترده و چشمگیر مردم در مراسم تشییع ایشان مواجه شدم به عمق مردم داری ایشان پی بردم و این علامتی برای علاقمندی و وفاداری مردم به ایشان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار