مدیر داخلی نشریه تربیتی قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش :

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، عرصه ترویج فرهنگ قرآن در میان نسل جوان است

مدیر داخلی نشریه تربیتی قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اذعان داشت:هدف از برگزاری نمایشگاه ترویج معارف قرآنی، اسلامی و برآورده کردن نیازهای نسل جوان است.

کد مطلب: ۸۲۶۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ،  عرصه ترویج فرهنگ قرآن در میان نسل جوان است

حبیب فرجی، در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: هرساله نمایشگاه قرآن با هدف ترویج معارف قرآنی، اسلامی در حال برگزاری است ،اما، ما باید ببینیم که در ابطه با پاسخگو بودن به نسل جدید و برآورده کردن نیاز های نسل جوان، این نمایشگاه ما چقدر توانستیم رشد کنیم

وی در ادامه افزود: البته برگزاری این نمایشگاه بسیار مقدس و عالی میباشد ،اما مشروط به اینکه خروجی این نمایشگاه را ارزیابی بکنیم.

فرجی گفت: ما به دلیل در اختیار داشتن سرمایه بیش از 13میلیون دانش آموز و 40میلیون خانواده، می توانیم پویایی و نوآوری را در آموزش و پرورش مشاهده کنیم.

وی در رابطه با برنامه های متنوع غرفه وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین المللی قرآن تاکید کرد: ما به دلیل داشتن برنامه های زنده، برگزاری محافل انس با قرآن، مراسم جشن تکلیف و برنامه هایی برای حافظین جوان توانستیم با حفط شادی از 120 دانش آموزدر هر روز استقبال کنیم .

وی افزود: بخش های زیادی نسبت به سال های گذشته به غرفه های ما اضافه شده که نمونه اش غرفه مسابقات بین المللی است که آموزش و پرورش توانست بعد از 20سال مسابقات بین المللی دانش آموزی قرآن را برپا کند که دانش آموزان ما می توانند بعد عبور از مراحل مدارس و استان و کشور به مسابقات بین المللی راه پیدا کنند.

مدیر داخلی نشریه تربیتی قرآن، نماز و عترت تصریح کرد: قطعا ضعف و مشکلات در برپایی این غرفه ها است ولی سعی میکنیم ارتباطمان را با کف مدرسه بیشتر بکنیم و با توجه به اینکه ما از سنین پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی بازدید کننده داریم، توجه خواهیم داشت که نیازمندی های دانش آموزانمان را بر اساس پایه های تحصیلی آنهادر بحث قرآن و عترت ارزیابی بکنیم و لازمه اش بروز شدن اطلاعات همکارانمان و برقراری پل ارتباطی خوب صف با ستاد است که میتوانیم دانش آموز را با خود به سطح بالا همراهی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار