تجلیل از دارنده مقام اول مسابقه بزرگ میثاق ملی استان در کاشمر

کاشمر (پانا)- طی مراسم خاصی با حضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش کاشمر از دارنده مقام اول مسابقه بزرگ میثاق ملی در کاشمربا اهدای جایزه و لوح تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۲۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دارنده مقام اول مسابقه بزرگ میثاق ملی استان  در کاشمر

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر طی مراسم خاصی با حضور کارشناسان آموزش و پرورش کاشمر از حامد طهماسبی عضو شورای دانش آموزی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دارنده مقام اول مسابقه بزرگ میثاق ملی با اهدای جایزه و لوح تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در این مراسم از نقش شوراهای دانش آموزی وتاثیرآن بر در مدارس تقدیر نموده و گفت: دریافت رتبه اول در میان اعضای شورای دانش آموزی استان خراسان رضوی افتخار بزرگی است که توسط این دانش آموز فعال و متعهد نصیب شهرستان کاشمر شده است.

گفتنی است: در متن تقدیر نامه مدیر کل آمده است: شوراهای دانش آموزی از ارکان تاثیر گذارمدارس هستند که با هدف توسعه مهارت های فردی و اجتماعی شما دانش آموزان و مشارکت در فعالیت های تربیتی و آموزشی فعالیت می کنند.

دانش آموزان با استعداد و فهیم عزیزمان در طول تاریخ بارها با شیوه های مختلف در عرصه های گوناگون؛ حضور پررنگ و با نشاط خود را به اثبات رسانده وبا آرمانها و اهداف والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار