استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت ارائه ی خدمات دولتی به مردم از طریق میز خدمت واحد

قم (پانا )- استاندار قم بر ضرورت ارائه ی خدمات به مردم از طریق میز خدمت واحد توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارائه ی خدمات دولتی به مردم از طریق میز خدمت واحد

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به روند اجرای پروژه های عمرانی استان قم خواستار اتمام و بهره برداری از طرح های شاخص تا پایان امسال و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
استاندار قم در ادامه بخش نامه ابلاغی از سوی رئیس جمهور محترم در رابطه با حقوق شهروندی در نظام اداری افزود: بر اساس این بخشنامه دستگاه های دولتی مکلف هستند از طریق میز خدمت (حضوری یا الکترونیکی) ارباب رجوع را پذیرش نموده و حتی المقدور در همان مکان از طریق فرایندهای تجمیع شده، درخواست های مراجعان پذیرش و خدمات لازم به ایشان ارائه شود.
نماینده عالی دولت در استان همچنین نظارت بر فعالیت های دفاتر پیشخوان دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: تکریم مردم در بخش های دولتی و دفاتر دارای مجوز ارائه ی خدمات بایستی مورد اهتمام مسئولان استان باشد.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود خروج آمریکا از توافق نامه برجام را مورد توجه قرار داد و گفت: تقویت انسجام و وفاق ملی بزرگترین نیروی محرک در مقابله با توطئه های آمریکا خواهد بود.
یونس عالی پور معاون امور زائرین استاندار قم نیز در این جلسه ضمن ارائه ی گزارشی از هفته ی فرهنگی قم در لبنان اظهار داشت: انعقاد قراردادهای همکاری در زمینه های مختلف، دیدار با مقامات و شناسایی بازارهای فرهنگی و اقتصادی بخشی از برنامه های سفر مسئولان استان قم به لبنان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار