برگزاری ویژه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات اسلامی چناران

مشهد(پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران از برگزاری ویژه برنامه های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان اجرای چناران خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات اسلامی چناران

حجت‌الاسلام مهدی فاخر رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان طرح با قرآن در رمضان با موضوع جزء خوانی قرآن کریم هر روز ساعت ۱۸ با همکاری موسسات قرآنی نورالثقلین چناران و حضرت ولی عصر(عج) گلبهار در پارک ملت چناران و لاله گلبهار آغاز شده است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران هدف از برگزاری این طرح را ترویج فرهنگ تلاوت قرآن کریم دانست و افزود: علاوه بر دعوت از قاریان شهرستان از قاریان ممتاز استانی نیز جهت تلاوت و ارتقای سطح ترتیل خوانی قرآن کریم دعوت شده اند .

وی با اشاره به اهمیت بیان نکات دینی و اخلاقی گفت: در ادامه جلسات جزءخوانی در چناران بیان مسائل دینی نیز توسط مبلغین اعزامی از طرف آستان قدس و مبلغین بومی برگزار می‌شود .

فاخر افزود: در حاشیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم، غرفه نقاشی و رنگ آمیزی کودکان نیز با همکاری مهد الرضای آستان قدس دایر است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چناران با اشاره به برگزاری جلسات محوری تفسیر سوره مبارکه فتح افزود: در ادامه برنامه های قرآنی شهرستان 3 جلسه محوری تفسیر سوره مبارکه فتح در شهرهای چناران، گلمکان و گلبهار توسط ائمه جمعه برگزار می گردد .

حجت الاسلام فاخر افزود: علاوه بر جلسات محوری 60 پایگاه عمومی تفسیر نیز توسط روحانیون هجرت ، مستقر ، مبلغین و مبلغات بومی در سطح شهرستان در حال برگزاری می باشد .

گفتنی است، این طرح قرآنی برای هشتمین سال در چنارن و چهارمین سال پیاپی گلبهار با مشارکت ادارات و نهادها در حال برگزاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار