مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در شورای آموزش و پرورش:

پایگاه های اوقات فراغت بستری برای ارتقای شاخص های فرهنگی در استان است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پایگاه های اوقات فراغت یک بستر برای ارتقای شاخص های فرهنگی در استان است و باید از این فرصت ایجاد شده نهایت بهره را ببریم.

کد مطلب: ۸۲۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه های اوقات فراغت بستری برای ارتقای شاخص های فرهنگی در استان است

محمد تقی زاده در شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: معاونت پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش محتوای لازم برای تمامی محورهای مشخص شده در راستای غنی اوقات فراغت دانش آموزان را تدوین کرده است و از این نظر با هیچ مشکلی رو به رو نیستیم.

وی تأمین منابع مالی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را مهم و اساسی دانست و خواستار توجه به این موضوع شد.تقی زاده با اشاره به اینکه ۱۴۰ هزار دانش آموز در خوزستان تحت پوشش پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی قرار می گیرند، تصریح کرد: در استان خوزستان حدود یک میلیون دانش آموزان وجود دارد از این رو ما باید بتوانیم با تامین اعتبارهای لازم، تمامی دانش آموزان را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: اگر از نظر تجهیزات و امکانات سخت افزاری و مالی پایگاه های اوقات فراغت از شرایط مناسبی برخوردار باشند، می توان دانش آموزان بیشتری را آموزش داد و نسبت به غنی سازی اوقات فراغت آنها اقدام کرد.

تقی زاده همچنین گفت: در استان خوزستان ۲۵۰ هزار دانش آموز دوزبانه و به اندازه همین تعداد دانش آموز محروم و روستایی داریم که باید برای اوقات فراغت آنها نیز برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

وی همچنین گفت: بنابراین با توجه به بالا بودن آمار دانش آموزی و پایین بودن برخی شاخص های فرهنگی و اجتماعی باید از فرصت های ایجاد شده در پایگاه های اوقات فراغت، نهایت بهره برده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار