فرماندار سرایان:

رکن اساسی ومهم در توسعه پایدار همدلی ,همراهی وهمکاری تمامی شهروندان با هر گونه گرایش وتفکراست.

سرایان (پانا) ـ نشست مشورتی فرماندارشهرستان سرایان با حضورجمعی ازفعالین سیاسی ،اقتصادی،اجتماعی درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۸۲۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رکن اساسی ومهم در توسعه پایدار همدلی ,همراهی وهمکاری تمامی شهروندان با هر گونه گرایش وتفکراست.

محمد کریمی فرماندار شهرستان سرایان درنشست مشورتی فعالین سیاسی، اقتصادی،اجتماعی این شهرستان گفت : رکن اساسی ومهم در توسعه پایدار همدلی ,همراهی وهمکاری تمامی شهروندان با هر گونه گرایش وتفکراست.
وی بابیان کارهای بسیار ارزنده وارزشمندی که در شهرستان انجام گرفته است افزود :شهرستان سرایان اولین شهرستانی است در استان که تا پایان امسال ۹۲ درصد از جمعیت شهرستان از نعمت گازبرخوردار می شوند. و تمامی معابر شهر سرایان برخوردار از نعمت آسفالت و میزان برخورداری از آب شرب با اتمام پروژه مجتمع نوده به چرمه به ۱۰۰درصد می‌رسد .
فرماندارشهرستان سرایان اظهارکرد :جلساتی که در شهرستان انجام می گیردباید تخصصی ,عالمانه وعلمی باشد تابا کار تخصصی در شهرستان امید, لبخند ونشاط وشادابی را در شهرستان ترویج دهیم .
کریمی گفت : شهرستان سرایان در بحث اشتغال فراگیر جایگاه ممتازی را دارا است که ۱۰۲ طرح با مبلغ ۸۲ میلیارد تومان به استان ارسال شده است وتعداد ۲۴ طرح به ارزش ۳۰میلیارد تومان تایید کارگروه وبه بانک ابلاغ شده است که مشکل خاصی برای جذب آن نداریم .
وی خاطرنشان کرد : نگاه انتقادی یک ضرورت است چون بسته شدن باب نقد بیش از آنکه به زیان منتقدان و کارشناسان باشد به زیان مقام مسئول و نهاد قدرت است چون فرصت رشد و بهبود را از خود سلب کرده اند و ادبیات نقد نباید خاصیت اخلاقی و رشد دهنده خود را از دست بدهد و گرنه با تخریب تفاوتی ندارد و همه مدیران مکلف هستیم ازنقدهای مستدل ,سازنده ومتقن استقبال کنند.
فرماندارشهرستان سرایان در ادامه بر افزایش بهره وری و مدیریت صحیح منابع تاکید کرد و بیان داشت: امکان توسعه در سطح بالاخص در حوزه کشاورزی امکان‌پذیر نمی‌باشد می‌بایست با استفاده ازنقدهای علمی نگاه کارشناسی نسبت به افزایش محصول و بهره وری در سطح اقدام گردد.
کریمی اظهار داشت : بهترین شیوه تامین منابع مالی جهت ایجاد اشتغال پایدار و مولد مدیریت و استفاده از سرمایه‌های خرد می باشد که همه کمک نمایند شرکت عمران و توسعه شهرستان تحقق گردد.
وی تصریح کرد: مهمترین مولفه ای که باید مدنظر همه ما باشد جسم و روان سالم است که با برخورداری از تغذیه سالم ،مطالعه، ورزش امکان پذیر می باشد و امروزه با فقر شدید حرکتی بانوان مواجه می باشیم و آمادگی داریم از همه ظرفیتها و توانمندیهای شهرستان جهت برگزاری کلاسهای ورزشی ویژه بانوان در شیف صبح بصورت رایگان اقدام گردد.
فرماندار سرایان در این نشست تاکید کرد : با توجه به اینکه با کمبود آب در کشور ,استان وشهرستان مواجه هستیم و۸۵ میلی متر بارندگی را در سال در شهرستان شاهد بودیم این را می طلبد که با مدیریت دقیق و آب یک حکم طلا و زندگی را برای ما دارد و حداکثر استفاده مدنظر قرار گیرد.
کریمی عنوان نمود : از اولویت کاری فرمانداری در سال جدید تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز با هدف گذاری برای خرید ,رهن ,اجاره جهت کمک به ازدواج آسان ورفع دغدغه مسکن مزدوجین جوان در شهرستان است .
وی بیان کرد : امروز برای موفقیت در حوزه آموزش و پرورش ,سلامت ,امنیت نیازمندیم به امر اجتماعی شدن درموضوعات توجه کنیم واز ظرفیت همه مردم عزیز استفاده نماییم.
فرماندارسرایان ادامه داد : مسئولین ومردم باید در زمینه محصولات شهرستان جدی تر از قبل ورود کنند تا بتوان با استفاده از روش های نوین و متناسب با نیاز روز، نسبت به شناسایی بازار فروش محصولات صنایع دستی و سایر محصولاتی که در بخشهای مختلف تولید می شود اقدام لازم را صورت داد.

کریمی افزایش تاب آوری وافزایش آستانه تحمل ومداخله در ازدواج وطلاق را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با نگاه علمی , استفاده از تجارب ارزنده اساتید مجرب گفتمان آشنایی با مهارتهای زندگی و ارتباطی افزایش اعتماد به نفس را از اولویت های حوزه اجتماعی وفرهنگی شهرستان در سال ۹۷ اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار