اختصاص یک میلیاردو ۷۵۰ میلیون تومان به جشن گلریزان کمیته امداد

قم (پانا)- قائم مقام کمیته امداد استان قم در جشن گلریزان شهر و بخش کهک گفت : نیکوکاران کهکی رقمی بیش از ۸۰ میلیون تومان در قالب وجه نقد و ۱۰۰ سبد کالا به مدد جویان اهدا کردند.

کد مطلب: ۸۲۳۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص یک میلیاردو ۷۵۰ میلیون تومان به جشن گلریزان کمیته امداد

پایانی فر با اشاره به لزوم بهره مندی از فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان به نفع فقرا ، اظهارکرد : حدود ۱۰۰ نفر از حامیان طرح اکرام ایتام ، به همراه سایر نیکوکاران در این مراسم بخش کهک حضور داشتند .
وی افزود : در شبهای ماه مبارک رمضان و طبق جدول زمانبندی شده با کمک نیکوکاران و در قالب وجه نقد به حساب سرپرست خانواده های تحت پوشش کمیته امداد واریز خواهد شد.
این مسوول خاطرنشان کرد : مدیریت کمیته امداد استان به کلیه مددجویان تحت حمایت در زمینه هایی همچون اشتغال ، فرهنگی ، اکرام و محسنین ، مسکن ، جهیزیه ، درمان و تسهیلات کارگشایی خدمت ارائه می کند .
قایم مقام کمیته امداد قم گفت : در طول ایام ماه مبارک رمضان ، دفاتر این نهاد در شهرهای تابع آماده پاسخگویی به نیات خیر هم استانی ها می باشد .
پایانی فر بیان کرد : برگزاری جشن های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان است و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران در این بخش از مهمترین کارها در راستای فقرزدایی است .
شایان ذکر است : این نهاد با اجرای طرح های مختلف سعی در افزایش مشارکت مردم و در نهایت ارائه خدمات مطلوبتر به محرومان دارد و در این میان حضور گسترده تر مردم و اختصاص کمک هایشان به این امر کمک خواهد کرد.

/ اسماعیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار