استاندار سمنان: دامن زدن به اختلافات به نفع کشور نیست

سمنان (پانا) - استاندار سمنان بابیان اینکه دامن زدن به اختلافات در شرایط کنونی به نفع کشور نخواهد بود، گفت: همه افراد و گروه‌ها باید در راستای حفظ وحدت برای حل مشکلات موجود تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۲۳۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار سمنان: دامن زدن به اختلافات به نفع کشور نیست

سید شهاب‌الدین چاووشی، در نشست شورای مدیران استانداری سمنان بابیان اینکه خوشبختانه در استانی زندگی می کنیم که از نظر همدلی در کشور زبان زد است، لذا در شرایط کنونی دامن زدن به اختلافات به نفع کشور نیست، ابراز داشت: کشاندن اختلافات قومی و منطقه‌ای در فضای کار نه تنها به پیشبرد اهداف اقتصادی استان کمکی نمی‌کند بلکه باعث ایجاد مشکلات بیشتر در جامعه می‌شود؛ لذا همه افراد و گروه ها باید برای تحقق انسجام و وحدت در استان کمک کنند.

وی بابیان اینکه در عزل و نصب مدیران همه جوانب کار مورد سنجش قرار می‌گیرد، افزود: تحول اداری لازمه استمرار هر حکومتی است که به افزایش راندمان و کارآمدی بخش‌های مختلف جامعه کمک می‌کند.

استاندار سمنان بابیان اینکه برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند به همراهی مردم هستیم؛ لذا تکریم آن‌ها در ادارات باید مدنظر مدیران قرار گیرد، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که مردم ولی نعمت ما هستند لذا باید کار آن‌ها در امور اداری تسهیل شود و با تشخیص درست اولویت‌ها محور فعالیت خود را تنها بر خدمت صادقانه نهادینه کنند.

چاووشی در ادامه تصریح کرد: برخی مواقع مشاهده می‌شود که مدیران در جلسات به صورت منظم حضور ندارند و از روند جلسات ناآگاه هستند این امر می‌تواند باعث ایجاد ضرر به‌کل یک مجموعه شود لذا انتظار می‌رود مدیران پیش از شروع جلسات با آمادگی حضور یافته و ایده‌ها و نظرات خود را قبلا در دستگاه مربوط خود موردسنجش و بازبینی قرار دهند.

وی بابیان اینکه برای افزایش حجم صادرات و کاهش نرخ بیکاری بیش از هر زمان نیازمند وحدت در جامعه هستیم، افزود: با توجه به اینکه این دو گام ارزشمند در استان سمنان هدف‌گذاری شده است؛ لذا تحقق آن تنها با شعار عملیاتی نمی‌شود و این مهم می‌طلبد تا مردم و دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به این مقصود نیز تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار