تهیه فیلم­ مستند یک دقیقه‌­ای شرط حضور در سومین دوره مسابقه دانش‌­آموزی نور

تهران (پانا) - فراخوان سومین دوره مسابقه دانش­‌آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری، دهم دی­ماه سال 96 اعلام شد و با استقبال گروه‌­های شرکت‌­کننده دانش‌­آموزی روبه‌­رو شد.

کد مطلب: ۸۲۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تهیه فیلم­ مستند یک دقیقه‌­ای شرط حضور در سومین دوره مسابقه دانش‌­آموزی نور

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جایزه مصطفی(ص)، آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره مسابقه دانش‌­آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری، 10 شهریور 97 است و دانش‌­آموزانی که قصد شرکت در آن را دارند، باید دقت کنند که شرایط لازم برای ارسال فیلم­‌ها را رعایت کنند.

یکی از این شرایط این است که فیلم­‌های ارسالی دانش‌­آموزان از آزمایش‌­ها باید حداکثر ۱ دقیقه (۶۰ ثانیه) باشد و فیلم‌های ارسالی با زمان بیش از آن داوری نخواهند شد.

همچنین حداکثر حجم قابل قبول فایل ارسالی 40 مگابایت است و شرکت‌­کنندگان باید نسبت به رعایت حجم فیلم ارسالی دقت کنند.

علاوه بر فیلم تهیه‌شده به‌عنوان محصول اصلی، ارسال چند تصویر یا یک مستند (حداکثر ۱ دقیقه) از پشت‌صحنه آزمایش‌های انجام‌ شده (ابزار و فعالیت گروه و موارد جالب) که اعضای گروه هم در آن‌ها حضور داشته باشند الزامی است.

از دیگر شرایط ضروری که دانش‌­آموزان هنگام ارسال فیلم آزمایش خود باید رعایت کنند این است که نام یا موضوع آزمایش در ابتدای فیلم­‌های ارسالی را ذکر کنند. ضمن اینکه هر گروه می­‌تواند به تعداد دلخواه فیلم ارسال کند چرا که تعداد فیلم آزمایش‌­های علمی که توسط هر گروه ارسال می‌شود، محدودیت ندارد.

گروه­‌های شرکت­‌کننده در سومین دوره مسابقه دانش‌­آموزی نور باید فیلم‌­های ارسالی خود را به صورت مستند تهیه کنند و فیلم‌­هایی که به صورت انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافی و غیره است، پذیرفته نمی‌شوند.

لازم به ذکر است شرکت‌­کنندگان می­‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌­نام و ورود به پروفایل خود نسبت به ارسال فیلم آزمایش تهیه شده، اقدام کنند.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌­توانند به وبسایت جایزه مصطفی(ص) به نشانی www.mustafaprize.org مراجعه کنند. همچنین مسابقه دانش‌­آموزی نور در شبکه­‌های اجتماعی داخلی از جمله سروش، ایتا، گپ و آی­گپ به آدرس MosabegheNoor@ برای علاقمندان در دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار