شهردار منطقه بیست گفت:

بهره مندی شهروندان روزه دار از فضاهای تفرجگاهی منطقه بیست

شهرری(پانا)- شهردار منطقه 20 از آماده سازی بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی جنوب تهران برای خدمات رسانی ویژه به روزه داران با محوریت فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و بقعه های متبرکه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی شهروندان روزه دار از فضاهای تفرجگاهی منطقه  بیست

سید احمد صفوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و فصل بهار که زمان مناسبی برای بهره مندی شهروندان از بوستان ها است، فضاهای سبز و تفرجگاهی این منطقه برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان های افطار تا سحر آماده شده اند.
وی در ادامه افزود: با توجه به حضور خیل عظیمی از شهروندان دیگر مناطق و شهرها در اماکن مذهبی شهرری همزمان با ماه مبارک رمضان، فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان واجب تکریم با نگاه ویژه رسیدگی می شود.
وی تصریح کرد: عوامل امورشهری در این مناطق در آماده باش کامل به سر می برند.
صفوی با اشاره به اینکه بیش از 60 زمین چمن مصنوعی در نواحی هفت گانه شهرری در اختیار شهروندان قرار دارد، گفت: شهروندان روزه دار می توانند از فضاهای تفرجگاهی 117 بوستان شهری این منطقه بهره مند شوند.
وی گفت: بازپیرایی قطعات فضای سبز، کاشت گل های فصلی و مبارزه بیولوژیکی و مکانیکی با آفات درختان و درختچه ها از دیگر مراقبت های نگهداشتی است که با هدف رسیدگی ویژه به بوستان های شهری انجام شده است.
شهردار منطقه 20 پخش اذان در بوستان ها، اماکن فرهنگی، مذهبی و ساختمان های زیرمجموعه شهرداری منطقه را از دیگر مواردی برشمرد که در ماه مبارک رمضان با توجه ویژه اجرا می شود.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار