سری آ؛ اینتر میلان برنده فینال دراماتیک فوتبال ایتالیا شد

تهران (پانا) - اینتر میلان با پیروزی در مهمترین بازی هفته آخر سری آ، جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سری آ؛ اینتر میلان برنده فینال دراماتیک فوتبال ایتالیا شد

پرونده هفته سی و هشتم سری آ با برگزاری دو بازی همزمان بسته شد و در مهمترین بازی این هفته، لاتزیو در ورزشگاه المپیکو در حالی به مصاف اینترمیلان رفت که دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگیدند.

بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد و لاتزیو در دقیقه 9 با خوش شانسی به گل رسید؛ ضربه نه چندان محکم ماروسیچ پس از برخورد با صورت پرسیچ تغییر مسیر داد و تبدیل به گل اول بازی شد. جریان بازی پس از گل اول کمی متعادل شد و اینتر توانست مسلط‌ تر از دقایق ابتدایی کار کند و در دقیقه 29 روز ارسال کرنر بروزویچ توسط دی آمبروسیو به گل برسد. اما این نقطه پایان نیمه اول نبود؛ دقیقه 41 ضد حمله سریع آبی‌های شهر رم توسط اندرسون به گل دوم تبدیل شد تا لاتزیو با برد 2 بر یک وارد رختکن شود.

اما نیمه دوم با برتری اینتر همراه بود و این تیم برای به تساوی کشاندن بازی جلو کشید. دقیقه 78 اعلام ضربه پنالتی به کمک اینتر آمد و ایکاردی کار را به تساوی کشاند. اما یک دقیقه بعد اتفاق بزرگ برای لاتزیو رقم خورد و این تیم با دریافت کارت زرد دوم توسط لولیچ ده نفره شد تا کار برای اینتر کمی راحت تر شود. ده نفره شدن لاتزیو کمک بزرگی برای اینتری‌ها بود. دو دقیقه پس از اخراج لولیچ، ارسال‌های کرنر برزوویچ یکبار دیگر کمک بزرگی برای اینتر میلان شد و اینبار ضربه سر واسینو تبدیل به گل سوم اینتر شد.

ادامه بازی هرچند با حملات لاتزیو همراه شد اما این تیم در باز کردن دروزاه تیم مهمان ناکام ماند تا اینتر با پیروزی بزرگ و با ارزش 3 بر 2 بالاتر از لاتزیو در رده چهارم قرار بگیرد و راهی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دیگر بازی همزمان، رم مهمان ساسولو بود و با تک گل مدافع حریف به پیروزی یک بر صفر رسید.

بدین ترتیب با پایان رقابت‌های سری آ در فصل 2018-2017؛ جام قهرمانی به یوونتوس رسید و تیم‌های ناپولی، رم و اینتر میلان همراه با یوونتوس جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را بدست آوردند.

تیم‌های لاتزیو و میلان به مرحله گروهی لیگ اروپا و تیم آتالانتا به مرحله پلی آف این رقابت رسید.

همچنین تیم‌های کروتونه ، هلاس ورونا و بنونتونو هم به سری بی سقوط کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار