سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد

آمادگی نیروهای اورژانس برای کمک به مردم فلسطین

تهران (پانا) - سرپرست اورژانس کشور طی نامه‌ای از آمادگی این سازمان برای ارسال نیروهای امدادگر و کمک‌های بشر دوستانه در راستای کمک به درمان مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی نیروهای اورژانس برای کمک به مردم فلسطین

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس، پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور طی نامه‌ای از آمادگی این سازمان برای ارسال نیروهای امدادگر و کمک‌های بشر دوستانه در راستای کمک به درمان مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«خدا را بی‌نهایت شاکریم که از خزانه موهبت و الطاف بی‌کران خود بر ما منت نهاد تا دگرباره بتوانیم این ماه پربرکت و پرفضیلت را درک نماییم. ماهی که خداوند متعال در شأن آن می‌فرماید «شهر رمضان الذی انزل فیهقرآن هدی للناس و بینات من الهدی و فرقان» حضرتعالی نیک می‌دارید که این روزها جهانیان شاهد یک تراژدی دردناک بشری هستند و بار دیگر قاب تلویزیون‌ها، چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی مملو از تصاویر بدن‌های پاره پاره و گلگون کفن کودکان و نوجوانان مظلوم، بی‌پناه و بی‌دفاع فلسطین شده است.

این جنایت بی‌شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست و با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریکایی و سکوت شرم‌آور و خفت‌بار برخی دولت‌های مزدور جهان اسلام رخ داده و بی‌شک چنین جنایات وحشیانه‌ای احساسات پاک بشریت را جریحه‌دار ساخته است.

تصاویر پخش شده است از رسانه ملی در خصوص به خاک و خون کشیدن مردم بر حق فلسطین قلب همه مردم ایران من‌جمله کارکنان بهداشت و درمان را به درد آورده است و بر همین اساس حق نجات جان آن عزیزان را از وظایف شرعی، اخلاقی و انسانی خود می‌دانیم لذا بدین‌وسیله این سازمان اعلام می‌دارد با عنایت و بهره‌مندی از متخصصین مجرب فوریت‌های پشکی و بحران و با اتکا به تجربیات فراوان در حوادث پرتلفات و بحران‌ها ضمن ابراز همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را در جهت اعزام تیم‌های عملیاتی تخصصی EMT به منظور امدادرسانی و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مصدومین اعلام می‌دارد.

پیرحسین کولیوند مشاور وزیر و سرپرست سازمان اورژانس کشور»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار