مرحله دوم طرح لکه‌گیری واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان ری

شهرری(پانا)- مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرری از اجرای مرحله دوم طرح لکه‌گیری واکسیناسیون فلج اطفال در هفته سوم اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم طرح لکه‌گیری واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان ری

سعیده شریفی در گفتگو با خبرنگار پانا ضمن اعلام این خبر گفت: در این طرح کودکان زیر پنج سال غیر ایرانی واکسن فلج اطفال را دریافت کردند.

وی ادامه داد: کارکنان شبکه بهداشت شهرری با مراجعه به مناطق حاشیه‌ای و دورافتاده کودکان واجد شرایط را واکسینه کردند.

شریفی با بیان این که مرحله اول طرح لکه‌گیری واکسیناسیون فلج اطفال در فرودین ماه سال جاری انجام‌شده بود گفت: در صورت مراجعه خانواده‌ها به واحدهای بهداشتی، کار واکسیناسیون در مراکز و پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت نیز انجام می‌شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات فصلی کارکنان این شبکه از برگزاری این جلسه با حضور مراقبین سلامت مراکز و پایگاه‌های سلامت خبرداد.

شریفی درباره عناوین این جلسه خاطرنشان کرد: تلاش جهت توسعه دو برنامه مهم خود مراقبتی فردی و خود مراقبتی اجتماعی، افزایش جذب سفیران سلامت، پیگیری برنامه ارتقاء سلامت محیط کار و خانه و برنامه‌ریزی جهت ارتقاء شاخص‌های سلامت از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه در مورد آن صحبت شد و فرزانه فرد کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت ضمن اعلام مهم‌ترین شاخص‌های سلامت از حاضران خواست تا جهت بهبود این شاخص‌ها تلاش کنند و اطلاعات و آمار به‌طور دقیق و منظم ثبت‌شده و به‌موقع به شبکه ارسال شود.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرری با اشاره به اهمیتی که سالمندان و سلامتی آن ها در جامعه دارد گفت: ما یک جلسه آموزشی سالمندان برای مراقبین سلامت شاغل در مراکز و پایگاه‌های سلامت برگزار کردیم که در این جلسه فهیمه باطبی کارشناس سالمندان در مورد دستورالعمل‌های جدید برنامه سالمندان صحبت کرد و از کارشناسان سلامت خواست تا نسبت به اجرای دقیق این برنامه اهتمام داشته باشند و بخشنامه‌های جدید را در اختیار حاضران قرارداد

شریفی ادامه داد: مراقبت‌های سالمندان، معاینات دوره‌ای و نحوه ثبت خدمات در سامانه سیب از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار