علیرضا جهانبخش شاگرد کارلو آنجلوتی می‌شود

تهران (پانا) - کارلو آنجلوتی در آستانه توافق نهایی با سران باشگاه ناپولی قرار گرفته است؛ باشگاهی که به احتمال بسیار زیاد، علیرضا جهان بخش، مهاجم ملی پوش ایرانی را فصل آینده در ترکیب خود خواهد داشت.    

کد مطلب: ۸۲۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا جهانبخش شاگرد کارلو آنجلوتی می‌شود

به گزارش فوتبال ایتالیا، مائوریتسیو ساری که در دوران سرمربیگری ناپولی نتایج خوبی به دست آورده، جدایی‌اش از این تیم قطعی شده و قرار است برای ادامه فوتبال راهی لیگ برتر جزیره و به احتمال زیاد تیم چلسی شود.

مسئولان باشگاه ناپولی که فصل آینده تیمشان در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود با قطعی شدن جدایی ساری از این تیم بدنبال پیدا کردن جانشینی برای او رفته‌اند و مذاکرات با کارلو آنجلوتی، سرمربی سابق بایرن‌مونیخ، را آغاز کرده‌اند.

روند مذاکرات با آنجلوتی به خوبی پیش می‌رود و به نظر می‌رسد او با این باشگاه ایتالیایی به توافق نهایی نزدیک شده است و طی روزهای آینده قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

به گزارش پانا، طی ماه‌های گذشته رسانه‌های هلندی و سایت باشگاه آلکمار خبر از نزدیک بودن انتقال قطعی علیرضا جهانبخش به تیم ناپولی داده بودند؛ امری که اگر میسر شود جهانبخش شاگرد کارلتو بزرگ و محبوب ایتالیایی‌ها خواهد گذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار