برگزاری اولین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره)در شهرری

شهرری(پانا)- اولین جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) با حضور فرماندار ویژه ری در سالن روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره)در شهرری

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه این شهرستان در این جلسه گفت: اولویت ما امسال با توجه به همزمانی لیالی قدر با رحلت حضرت امام (ره) باید تامین آسایش و امنیت داخل شهرستان باشد.

وی افزود: ما وظائف محوله در راستای هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، انجام خواهیم داد اما با توجه به این که امسال لیالی قدر با ارتحال حضرت امام متقارن شده است، با توجه به حساسیت موضوع نیاز است که ما تمام توجه خویش را معطوف به داخل شهرستان کنیم.

فرماندار ری با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر در حرم حضرت عبدالعظیم گفت: همه ساله در حرم حضرت عبدالعظیم مراسم شب های قدر برگزار می شود و امسال نیز این مراسم معنوی به روال سال های قبل برگزار خواهد شد، از همین روی نیروی انتظامی و سایر نهادهای ذیربط باید تمام همت و توان شان را برای داخل شهرستان ری بسیج کنند.

جمالی پور با تاکید بر این که همه دستگاه ها باید تمام قد آماده خدمات رسانی به زائرین حضرت عبدالعظیم در ماه مبارک رمضان به خصوص در شب های قدر باشند، گفت: از آنجا که دشمن مترصد است از هر فرصتی برای ضربه به مردم و نظام استفاده کند، لذا باید تمام ملاحظات لازم در این زمینه اندیشیده شود از همین روی باید تمام زائرینی که قصد توزیع نذری را در لیالی قدر دارند، توجیه کرد که این امر با هماهنگی های لازم انجام شود، همچنین باید تمهیدی اندیشید که همه ایستگاه های صلواتی شناسنامه دار شوند.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار