مدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری قطبی مصاحبه داوطلبان سرباز معلم

تهران (پانا) - مدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع مصاحبه داوطلبان سرباز معلم قطبی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری قطبی مصاحبه داوطلبان سرباز معلم

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: برگزاری مصاحبه تخصصی و اعتقادی گزینش داوطلبان فعالیت در آموزش و پرورش به عنوان سرباز معلم به صورت قطبی در 3 نقطه پرجمعیت استان برگزار شد.

وی افزود : باتوجه به تراکم جمعیتی مصاحبه داوطلبان در 3 شهرستان دماوند، ملارد و شهر ری انجام شد که این موضوع سبب کاهش تردد داوطلبان در سطح استان و موجب رضایت مندی ارباب رجوع گردید.

فولادوند،این اقدام را در راستای حقوق شهروندی و با هدف تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: مصاحبه گران با حضور در این مناطق از مراجعه داوطلبان به هسته گزینش و مرکز استان جلوگیری کرده که این امر در عین کاهش استرس و اضطراب شرکت کننده گان قطعاً در نتایج حاصله موثر خواهد بود.

مدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:در این دوره جذب سرباز معلم 308 نفر داوطلب در سطح استان ثبت نام نموده که پذیرفته شدگان در نیمه اول خرداد معرفی و پس از گذراندن دوره های آموزشی تخصصی به کار گرفته می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار