مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

45 مقاله به دبیرخانه کنگره آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا یزدی ارسال‌شده است

یزد (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه 45 مقاله به دبیرخانه کنگره آیت‌الله فقیه خراسانی ارسال‌شده است، گفت: این بزرگوار جزء هویت اجتماعی مردم استان یزد است.

کد مطلب: ۸۱۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
45 مقاله به دبیرخانه کنگره آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا یزدی ارسال‌شده است

"مجید جوادیان زاده" در نشست خبری ستاد بزرگداشت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی (ره)) که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا یزدی جزء هویت اجتماعی مردم استان یزد است و لازم است شخصیت‌هایی همچون این بزرگوار پاس داشته شوند.

وی با اشاره به اینکه در فروردین سال گذشته اقدام به فراخوان مقاله شد، افزود: این کنگره در تاریخ 20 اردیبهشت در محل امامزاده جعفر (ع) یزد در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 12/30 و عصر از ساعت 17 الی 19/30 برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: در این کنگره مجموعه‌ای از صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی چه به‌عنوان مدعو و چه به‌عنوان سخنران در این کنگره دعوت شدند و ورود برای عموم مردم در این کنگره آزاد است.

جوادیان زاده بابیان اینکه شش کمیته ازجمله کمیته‌های پشتیبانی، علمی، اطلاع‌رسانی، مستندسازی، امنیتی و اجرایی راه‌اندازی شد، اظهار داشت: 45 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال‌شده و پس از داوری‌هایی که از طرف آیت‌الله استادی صورت گرفت، 20 مقاله از بین این مقالات پذیرفته‌شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در افتتاحیه این کنگره آیت‌الله استادی و در اختتامیه این کنگره که در عصر روز 20 اردیبهشت برگزار می‌شود، آیت‌الله حسینی بوشهری به سخنرانی می‌پردازند و در کنار آن مقالاتی در این خصوص ارائه می‌شود.

وی در پایان بابیان اینکه آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا یزدی مربوط به یک صنف خاص نبودند، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در این کنگره جنبه اجتماعی و مردمی این بزرگوار متجلی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار