دوره آموزشی مدیریت انرژی ایزو۵۰۰۰۱ در شرکت پخش فرآورده های نفتی

کرج (پانا) -  دوره آموزشی ممیزی انرژی در راستای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت انرژی ایزو۵۰۰۰۱ با حضور تعدادی از روسای واحدهای ستادی و عملیاتی در این شرکت در سالن آموزش انبار نفت شهید دولتی کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی  مدیریت انرژی ایزو۵۰۰۰۱  در شرکت پخش فرآورده های نفتی

دوره آموزشی ممیزی انرژی در راستای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت انرژی ایزو۵۰۰۰۱ با حضور تعدادی از روسای واحدهای ستادی و عملیاتی در این شرکت در سالن آموزش انبار نفت شهید دولتی کرج برگزار شد.

محمدرضا یگانه کارشناس بهینه سازی مصرف انرژی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در مورد برگزاری این دوره گفت: مصرف بهینه انرژی مورد تأکید تمامی مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی پخش بوده و در این راستا برنامه ریزی و پیش بینی های لازم انجام شده است.

محمد رضا یگانه، اظهار داشت با توجه به اینکه ممیزی انرژی مهمترین ابزار اجرای برنامه های ایزو ۵۰۰۰۱ می باشد لذا این منطقه با هدف استقرار مطلوب و تاثیر گذار این سیستم اقدام به تشکیل دوره آموزشی فوق با حضور ۳۰ نفر از پرسنل کرد.

مصلحی مدرس این دوره، از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد و از متخصصین شرکت مجری"ممیزی و سیستم مدیریت انرژی" و نرم افزارهای مربوطه دارای تالیفات ارزشمندی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار