رکورد ژاوی در اروپا شکسته شد

تهران (پانا) -  کریستیانو رونالدو با حضور در دیدار برگشت رئال مادرید و بایرن‌مونیخ رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رکورد ژاوی در اروپا شکسته شد

کریستیانو رونالدو که در مرحله یک چهارم نهایی با درخشش خیره‌کننده خود در تورین و پنالتی تمام کننده‌اش در برنابئو سند حذف یوونتوس از جام را امضا کرده بود، در مرحله نیمه‌نهایی از سوی هافبک‌ها و مدافعان بایرن‌مونیخ به خوبی مهار و تبدیل به یکی از بی‌اثرترین بازیکنان رئال مادرید شد اما به هر صورت تیمش با پیروزی 4 بر 3 در مجموع دو بازی راهی فینال شد.

اما رونالدو به رغم ناکامی در گلزنی طی دو بازی رفت و برگشت با بایرن‌مونیخ، شب گذشته رکورد جاودانه‌ای دیگر را ثبت کرد. او که در بازی رفت توانسته بود رکورد کسب صد پیروزی در لیگ قهرمانان را بکشند و صدرنشین جدول تعداد بردهای در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شود، شب گذشته صد و پنجاه و دومین بازی خود در تاریخ لیگ قهرمانان را با لباس تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید انجام داد تا از ژاوی اسطوره بارسلونا عبور کند و در بین بازیکن‌های تاریخ بیشترین بازی را در این رقابت‌ها انجام داده باشد.

رونالدو در بین بازیکن‌ها رکوردشکنی کرد اما در مجموع همچنان ایکر کاسیاس را بالای سر خود می‌بیند؛ دروازه‌بان سابق رئال مادری که این روزها در لیگ برتر پرتغال و تیم پورتو مشغول به بازی است تاکنون 167 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار