آیین افتتاحیه دبیرستان انرژی اتمی در مشهد

دبیرستان انرژی اتمی نمود کامل توسعه مشارکت در آموزش و پرورش است

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه دبیرستان انرژی اتمی در مشهد که صبح روز دوشنبه باحضور دکتر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی و همچنین استاندار خراسان رضوی برگزار شد گفت :آموزش و پرورش برای انجام مطلوب ماموریت های خود نیاز به مشارکت سایر دستگاه ها دارد.

کد مطلب: ۸۱۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان انرژی اتمی  نمود کامل توسعه مشارکت در آموزش و پرورش است

قاسمعلی خدابنده در آیین افتتاحیه دبیرستان انرژی اتمی در مشهد ، بااشاره به این که آموزش و پرورش به عنوان رکن تاثیرگذار در توسعه همه جانبه کشور برای انجام صحیح ماموریت های خود نیاز به جلب مشارکت دستگاه های دیگر دارد افزود: قطعا توسعه مشارکت های برون سازمانی می تواند باعث رشد و ارتقا تعلیم و تربیت شود.
وی افزود: خوشحالم که امروز ثمره یکی از همکاری های مشترک بسیار خوبی که آموزش و پرورش خراسان رضوی داشته است به بار نشست و دبیرستان انرژی اتمی در مشهد با مشارکت سازمان انرژی اتمی توانستیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
خدابنده به بیان برخی از ویژگی های شاخص دبیرستان انرژی اتمی مشهد پرداخت و تاکید کرد: این دبیرستان قطعا نمونه یک مرکز آموزشی با تکیه بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی خواهد بود و امیدواریم دانش آموزانی که از این مدرسه فارغ التحصیل می شوند با اتکا به رویکرد پژوهش محورانه ای که در این دبیرستان دنبال می شود بتوانند نقش مهمی در توسعه کشور در زمینه های مرتبط با انرژی هسته ای داشته باشند.

قابل ذکر است دبیرستان انرژی اتمی دوره اول و دوم مشهد در زمینی به وسعت دو هزار و 500 متر مربع و با زیر بنای چهار هزار و 460 متر مربع در چهار طبقه احداث شده است.
این دبیرستان با هزار و 170 مترمربع فضای آموزشی حاصل تفاهم سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت آموزش و پرورش است.
نخستین دبیرستان سازمان انرژی اتمی در خراسان رضوی شامل 14 کلاس درس و مجهز به سه مجموعه آزمایشگاهی است.
یک میلیون و 200 هزار دانش آموز خراسان رضوی در 12 هزار و 500 مدرسه شامل 54 هزار کلاس درس تحصیل می کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار