مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

انجمن اولیاء و مربیان باید بستر های لازم و غنی گفت‌وگو را بین مدرسه والدین و دانش آموزان فراهم کند

یزد (پانا) - گردهمایی یکروزه کارشناسان نواحی، شهرستان و مناطق انجمن اولیاء و مربیان با حضور مسؤلین انجمن اولیاء و مربیان در نواحی، شهرستان و مناطق در محل مرکز آموزشی و رفاهی شهید دادرس برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۱۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیاء و مربیان باید بستر های لازم و غنی گفت‌وگو را بین مدرسه  والدین و دانش آموزان فراهم کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست اظهار داشت : آموزش و پرورش باید جایی برای سیاستگذاری و سازماندهی کودکان و نوجوان به منظور آماده سازی آنها جهت اداره فردای جامعه و تربیت اجتماعی انها باشد.

" عباسعلی دانافر " افزود : انجمن اولیاء و مربیان باید بستر های لازم و غنی گفتگو را بین مدرسه، والدین و دانش آموزان فراهم کند و از وظایف انجمن کشف چالش ها ، وقت گذاری ، مشورت و توجیه و اقناع خانواده ها است .

"ابراهیم پیمان فر" رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت هفته مقام معلم به تشریح برنامه های حوزه انجمن اشاره کردو گفت : مهمترین نهادی که می تواند آموزش و پرورش را یاری نماید انجمن اولیاء و مربیان است که مدارس با شناسایی اولیاء و مشارکت آنها می توانند اهداف خود را بیش از پیش تحقق بخشند.

وی از برگزاری انتخابات انجمن اولیاء و مربیان در نیمه دوم مهرماه خبرداد و افزود: این زمان برای شناسایی افراد فعال و همچنین اولیای که می توانند به هر طریق در بحث آموزش و مسایل دیگر مدارس شرکت نمایند مهم است .

در ادامه جلسه کارشناسان نظرات و پیشنهادت خود را بیان کردند و مورد بحث و تبادل نظر گردید و از زحمات همکاران در طول سال تحصیلی 97-96 تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار