باحضور مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی انجام پذیرفت؛

افتتاح مدرسه شش کلاسه خیر ساز اشکان نژاد روستای فتح آباد ناحیه چهار تبریز

صبح امروز و باحضور مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی، مدرسه شش کلاسه خیر ساز مرحومه حمیده اشکان نژاد روستای فتح آباد ناحیه چهار تبریز با هزینه 11 میلیاردی افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۱۷۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه شش کلاسه خیر ساز اشکان نژاد روستای فتح آباد ناحیه چهار تبریز

جعفر پاشایی در آیین افتتاح این مدرسه گفت: مدرسه جایگاه علم، ایمان، تعلیم وتربیت می باشد.

مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی با بیان اینکه دستگاه تعلیم وتربیت کشور به تنهایی قادر به حل تمام مشکلات نیست، افزود: هم اکنون نیازمند کمک خیرین نیک اندیش در راستای تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی هستیم.

پاشایی در پایان با اشاره به اینکه معلم عنصر اصلی تعلیم وتربیت است، خاطر نشان ساخت: کرنش در برابر مقام معلم در واقع تعظیم در برابر تمام خوبی هاست.

احمد رضالو در ادامه با بیان اینکه انسانها با تربیت تبدیل به سرمایه می شوند، افزود: معلمان بعنوان عامل تولید این سرمایه اجتماعی محسوب می شوند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه چهار تبریز در پایان یادآور شد: این مدرسه شش کلاسه در زمینی به مساحت 1500 متر مربع با زیر بنا700 متر مربع در دو طبقه و با هزینه و اعتبار 11 میلیارد ریال توسط خانواده مرحومه اشکان نژاد و اداره کل نوسازی احداث شده است.

شایان ذکر است که مدیر کل آموزش وپرورش استان در حاشیه این افتتاح بطور سر زده از اردوگاه دانش آموزی کوثر فتح آباد تبریز بازدید کرد و با مدیران ومعلمان و دانش آموزان حاضر درباره مشکلات مجموعه به گفتگو پرداخته و راهکارهای حل مسائل را تببین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار