فرماندار طالقان : نگاه ما به آموزش و پرورش نگاه سرمایه گذاری است

طالقان (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طالقان صبح امروز به ریاست فرماندار وبا حضور اعضاء برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۱۷۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار طالقان : نگاه ما به آموزش و پرورش نگاه سرمایه گذاری است

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طالقان صبح امروز به ریاست صادقلو فرماندار وبا حضور اعضاء برگزار گردید.

در ابتدای جلسه فرامرزی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان و دبیر شورا گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته سال گذشته در حوزه آموزش وپرورش ارائه و مسائل ومشکلات این حوزه را تشریح کرد .

در ادامه حاضرین پیشنهادات وبرنامه های هفته معلم را مطرح ودرخصوص نحوه انجام برنامه ها وبرگزاری همایش گرامیداشت مقام معلم تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

صادقلو فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش طالقان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه آموزش وپرورش شهرستان گفت : با سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی حل خواهد شدو واز بروز آسیبهای فرهنگی ،اجتماعی و... پیشگیری می شود .

فرماندار طالقان تأکید کرد: نگاه ما به آموزش و پرورش نگاه سرمایه گذاری است و در همین راستا مدیران شهرستان را نیز همراه خواهیم کرد تا بتوانیم جامعه ای سالم وپویا داشته باشیم .

صادقلو افزود: قطعا فرمانداری در قالب کمیته برنامه ریزی و سرفصلهای قانونی این کمیته در تأمین تجهیزات مورد نیاز آموزشی وپرورشی شهرستان مساعدت لازم را انجام میدهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معلم انقلاب اسلامی استاد شهید مطهری گفت: گرامیداشت مقام معلم وظیفه اجتماعی همه است وخواستار تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در شأن وکرامت این قشر فرهیخته شهرستان شد.

لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت مقام معلم شهرستان طالقان مورخ 97/2/19 در محل سالن فرهنگسرای جلال آل برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار