مدیر کل اداره برق استان یزد گفت:

۱۶هزار و ۵۰۰کنتور برق معیوب در استان تعویض شد

یزد (پانا) - محمدرضا صحتی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه مجموع طول شبکه‌های فشار قوی و ضعیف استان یزد به 18 هزار و 572 کیلومتر رسیده اظهار داشت: در حال حاضر تعداد متشرکان برق در استان یزد 96 هزار و 643 هزار و 522 مشترک هستند.

کد مطلب: ۸۱۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۶هزار و ۵۰۰کنتور برق معیوب در استان تعویض شد

محمدرضا صحتی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه مجموع طول شبکه‌های فشار قوی و ضعیف استان یزد به 18 هزار و 572 کیلومتر رسیده اظهار داشت: در حال حاضر تعداد متشرکان برق در استان یزد 96 هزار و 643 هزار و 522 مشترک هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد مشترک، 522 هزار و 272 مورد مربوط به مشترکان خانگی است که بخش قابل توجهی از مشترکان برق استان را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اینکه تنها یک و هشت دهم درصد از مشترکان برق یزد صنعتی هستند گفت: با وجودی که از لحاظ تعداد مشترکان صنعتی یزد زیر 2 درصد است، ولی به لحاظ مصرف، 53 درصد از کل مصرف برق استان یزد به این بخش اختصاص دارد که نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش یافته است.

صحتی در ارتباط با اقدامات این شرکت در زمینه کاهش میزان تلفات برق در استان یزد گفت: از جمله مهمترین اقداماتی که در این زمینه انجام شده، نصب کنتور مناطق روستایی و ییلاقی خارج از دسترس مشترک و تهیه و پیگیری طرح‌های کاهش تلفات بوده است.

وی با تاکید بر اینکه میزان کاهش تلفات باید به عدد 9 و نیم درصد برسد تصریح کرد: تا پایان سال قبل هفت درصد از این میزان محقق شد و در تلاش هستیم که بتوانیم به عدد مصوب شده دست پیدا کنیم.

صحتی بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در حوزه کاهش تلفات برق در استان یزد انجام شده، تعویض 16 هزار و 500 کنتور معویب در استان است که نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: به حمدالله با اقدامات بسیار گسترده‌ای که در حوزه برق رسانی در استان یزد انجام شده، در حال حاضر تمام روستاهای بالای 10 خانوار برق‌رسانی شده‌اند و در مجموع هم 99 و 72 دهم درصد از کل روستاهای استان یزد از برق بهره‌مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار