با قهرمانی تیم کاشان در بخش پسران؛

مسابقات دوومیدانی دانش آموزان ‌اصفهان در مقطع متوسطه اول به پایان رسید

اصفهان (پانا) - با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر در مقطع متوسطه اول مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر استان اصفهان به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۱۷۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دوومیدانی دانش آموزان ‌اصفهان در مقطع متوسطه اول  به پایان رسید

مسئول انجمن دو و میدانی پسران استان اصفهان و سرپرست فنی این مسابقات در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم از مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که ورزشکاران در دو روز در ماده های مختلف دو و میدانی با هم به رقابت پرداختند.

ابراهیم رحیمی در ادامه گفت : ورزشکاران در این دو روز در 15 ماده انفرادی طبق جدول ISF با هم به رقابت پرداختند که در پایان در قسمت انفرادی نتایج زیر بدست آمد :

در ماده ۱۰۰ متر، سجاد خلیلی از ناحیه 5 به مقام قهرمانی دست یافت، میلاد ایرانپور از مبارکه به مقام دوم رسید و نیز محمد جلالیان از نجف آباد مقام سوم را کسب کرد.

در ۲۰۰ متر نیز رئوف رشودی از فولادشهر و پویا دلواریان از شاهین شهر به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و حسین عباسی از چادگان در جایگاه سوم ایستاد.

در 400 متر، ایلیا نوروزی از فولادشهر و حسین کریمی از چادگان به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و آرش خواجه ویسی از شاهین شهر نیز به مقام سوم دست یافت.

در 800 متر نیز رضا احمدی از مبارکه و امیرحسین عسگری از نجف آباد به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و عرفان مقتدری از ناحیه 3 در جایگاه سوم ایستاد.

در 1500 متر، علی عابدی از شاهین شهر و سید عمار موسوی از سمیرم به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و نیز معین ابراهیمی از پیربکران به مقام سوم دست یافت.

در 3000 متر نیز محمد عبدشهری از فلاورجان و علی جعفری از پیربکران به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و امیررضا حاجی عرب از چادگان در جایگاه سوم ایستاد.

در دوی 110 متر با مانع نیز امیرحسین عزیزی از ناحیه 3 به مقام قهرمانی دست یافت و علی معنوی مقدم و و علی قدیری از کاشان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دوی 300 متر با مانع محمدامین امامی از پیربکران و محسن سوفاری از چادگان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و محمد اسکندری از گلپایگان در جایگاه سوم ایستاد.

در پرش طول، میلاد ایرانپور و مصطفی نظریان از مبارکه به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و نیز علی شاکری از کاشان به مقام سوم دست یافت.

در پرش سه گام حسین عباسی از چادگان و عرفان صدیق از گلپایگان به ترتیب اول و دوم شدند و علیرضا علیرضاپور از فولادشهر به مقام سوم دست یافت.

در پرش ارتفاع، محمدمهدی پیردهقان از سمیرم ، علی رحیمی از نجف آباد و محمدمهدی ایمانی از پیربکران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در پرتاب وزنه، مهدی قائدی از فلاورجان به مقام قهرمانی رسید و فرشید جعفری از سمیرم و رئوف رشودی از فولادشهر به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در پرتاب نیزه محمدباقر نادری ازسمیرم و امیررضا حاجی عرب از چادگان به ترتیب اول و دوم شدند و محمدصادق آقایی از چادگان به مقام سوم دست یافت.

در پرتاب دیسک علی معنوی مقدم از کاشان به مقام قهرمانی رسید و عرفان میرزائیان از کاشان و سپهر کریم زاده از ناحیه 3 به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده رله امدادی نیز شهرستان های مبارکه ، فولادشهر و کاشان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست فنی این مسابقات در پایان گفت : در رده بندی تیمی نیز کاشان قهرمان شد و ناحیه 3 و مبارکه به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به شهرستان چادگان اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار