در راستای حمایت از کالای ایرانی؛

جلسه ساماندهی شبکه های مجازی در آموزش و پرورش شهریار برگزار شد

شهریار (پانا) - با حضور کارشناس مسئول حراست و اعضای کارگروه های اداره آموزش و پرورش شهریار جلسه سامان دهی  شبکه های مجازی در سالن شورا اداره آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی شبکه های مجازی در آموزش و پرورش شهریار برگزار شد

کارشناس مسئول حراست در ابتدای این جلسه در خصوص استفاده کردن از شبکه های مجازی داخلی به جای شبکه های خارجی اظهار داشت: برای مدیریت، ساماندهی و فضا های مجازی، ما نیاز به مشارکت داوطلبانه کاربران هستیم چرا که شبکه های مجازی در چند سال اخیر تاثیر و جایگاه بالای در زندگی روزمره مردم پیدا کرده است.

کوچکی درباره آسیب ها و ناهنجاری های مربوط به شبکه های مجازی در زندگی دانش آموزان گفت: متاسفانه شبکه های مجازی نامناسب در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و عدم آگاهی از مزایای این شبکه ها و روی آوردن به کارها و مسائل غیر اخلاقی صدمه زیادی به زندگی و روان دانش آموزان می زند.

وی در خصوص استفاده کردن از شبکه های مجازی ایرانی گفت: ما باید با تیلیغات و شیوه درست پیام رسان های داخلی را به دانش آموزان معرفی کرده و خودمان هم از این پیام رسان ها استفاده کنیم فلذا ما باید فرصتی را در اختیار ایشان قرار دهیم تا دانش آموزان با میل و اراده قلبی خود به این پیام رسان ها رجوع کنند.

در پایان استفاده از پیام رسان داخلی در مدارس و دوایر اداری به همکاران معرفی و مقرر شد انتشار پیام ها از طریق پیام رسان دخلی صورت پذیرد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار