حمایت از کالای ایرانی ، حمایت از کارگر

کرج (پانا) - طی نشستی به مناسبت هفته کارگر جامعه کاروتولید ومسئولان واعضای تشکلات کارگری استان البرز و مدیرکل تعاون,کارورفاه اجتماعی ومدیران این اداره کل در استان با نمایندگان مردم کرج,اشتهارد,فردیس وآسارا در مجلس شورای اسلامی دیدار نمودند.

کد مطلب: ۸۱۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای ایرانی ، حمایت از کارگر

طی نشستی به مناسبت هفته کارگر جامعه کاروتولید ومسئولان واعضای تشکلات کارگری استان البرز و مدیرکل تعاون,کارورفاه اجتماعی ومدیران این اداره کل در استان با نمایندگان مردم کرج,اشتهارد,فردیس وآسارا در مجلس شورای اسلامی دیدار نمودند.

در این جلسه خلیلی ضمن تبریک هفته کارگر به جامعه کاروتلاش استان ودرگفتگو با نمایندگان مجلس اظهار داشت: هدف از این دیدارها ،برقراری تعامل لازم بین این اداره کل,تشکلات کارگری بعنوان شرکای اجتماعی این اداره کل با نمایندگان مردم می باشد تا بتوانیم با کاهش مشکلات و آسیبها، شرایط مناسبی را برای مردم ,کارگران و به ویژه جامعه کار و تلاش استان فراهم آوریم.

وی با بیان این مطلب که نمایندگان مردم استان در مجلس همواره در تمامی مسائل ومشکلات یارویاور جامعه کارگری وهمیشه در دسترس انان برای بیان دغدغه هایشان بوده اند گفت: در استان البرز تعامل وهمراهی مثال زدنی بین تشکلات کارگری استان ونمایندگان مردم درمجلس ونیز مسئولان استانی وجود دارد که نتیجه این همراهی و همدلی تاکنون منجر به ثمرات بسیاری در رفع مشکلات جامعه کاروتلاش استان گردیده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های انجام گرفته و دردست اقدام این اداره کل در هفته کارگر سالجاری از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه جاری خاطر نشان کرد : درروز اول هفته کارگر دیدار با خانواده شهدای کارگری وعیادت از بیماران در بیمارستان تامین اجتماعی انجام پذیرفت ودر دومین روز این هفته گلباران مزار شهدا به همراه تشکلات کارگری استان صورت گرفت و برنامه هایی مانند دیدار کارگران با مقام معظم رهبری ورئیس جمهور محترم ونیز جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان وحضور کارگران در نماز جمعه و برگزاری همایش ورزشی خانوادگی کارگران در پارک خانواده کرج وسایر برنامه های فرهنگی نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام استان می باشد که دراین هفته انجام می پذیرد.

در این نشست اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک هفته کارگراز تلاشهای کارگران استان تقدیر نموده و ضمن ابراز رضایت از اقدامات وتلاشهای مدیرکل تعاون,کارورفاه اجتماعی وتعامل بسیار خوب ایشان با تشکلات کارگری وجامعه کاروتلاش استان گفت : روند تعاملی بسیار مطلوبی با تشکل‌های کارگری استان واین اداره کل برقرار است که در سایه این تعامل می توان بسیاری از مشکلات را رفع نمود.

وی با بیان این مطلب که منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی در مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان مردم به جد درحال پیگیری است بر حمایت از کارگران وتولیدکنندگان ایرانی وخودکفایی ملی وتوسعه فرهنگ مصرف کالای با کیفیت ایرانی از سوی مردم تاکید نمود.

رئیس کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید از کالای ایرانی حمایت گردد تصریح کرد : باید تلاش گردد تولیدات ما به سمت خودکفایی ملی باکیفیت بالا برود ودر این راستا همه دستگاه‌ها ودولت باید برای تحقق این امر بسیج شوند تا بتوانیم این شعار را که باعث تحقق اقتصاد مقاومتی واشتغال نیز خواهد شد، محقق کنیم.

محمد جوادکولیوند دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه ضمن اشاره به شعار سال در حمایت از کالای ایرانی گفت : تشویق مردم به خرید کالای داخلی ضروری است ونمایندگان مجلس قصد دارند در سال 97 حمایت همه‌جانبه‌ای از تولیدات محصولات داخل کشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در کشور در سایه وحدت و همدلی قابل مدیریت است ابراز داشت : تلاش قوای مقننه و مجریه بر همدلی در رفع مشکلات و موانع پیش پای مردم,کارگران وتولیدکنندگان معطوف شده است.

رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات در نتیجه بی توجهی به آینده نگری وآینده پژوهی در تصمیم ها است افزود: باید آینده پژوهی و آینده نگری را به پشتوانه جدی در سیاست گذاری کشور تبدیل کنیم وبا بهره گیری از نهادهای علمی، تخصصی در این خصوص در قوای سه گانه وبا توجه به وضع فعلی وبررسی آینده مسائل و چالشهای کشور آینده مطلوب برای کشور ترسیم نموده و اقدامات مورد نیاز در تمامی زمینه ها را مورد توجه قرار دهیم.

در ادامه این نشست مسئولان تشکلات کارگری استان نیز به نمایندگی جامعه کارگری استان در خصوص مشکلات بخش حوزه کارگری مطالبی را بیان داشتند وخواستار بررسی ورفع مشکلات جامعه کاروتولید از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار