هدف مسابقات فرهنگی و هنری تعالی دانش آموزان در عرصه هنر است

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه دومین روز از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگ هنری دانش آموزان دختر گفت:هدف ما از برگزاری این گونه جشنواره ها، تعالی و ترقی دانش آموزان در هنر است.

کد مطلب: ۸۱۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف مسابقات فرهنگی و هنری تعالی دانش آموزان در عرصه هنر است

علیرضا مالک اشرفی گفت: در نوازندگی دانش آموزان شاهد پیشرفت زیادی بودیم اما در اجرا ها و نمایشنامه ها متن های موجود کم و بسیار قدیمی است به طوری که شاهد بودیم هم زمان چند گروه یک محتوا را ارائه می دهند.
وی در ادامه گفت: در زمینه سرود و هم خوانی هم محتواها محدود است. هدف ما از برگزاری این دوره مسابقات تعالی و ترقی دانش آموزان در هنر و ایجاد زمینه سازی برای ساخت و ارائه کاری غیر تقلیدی از طرف دانش آموزان شرکت کننده است. برای رفع این خلاء در سال آینده برنامه هایی داریم که اعلام خواهد شد تا این روند تقلیدی را تا حد ممکن کاهش دهیم.
معاون فرهنگی پرورشی خراسان رضوی گفت: در این دوره رشته خبرنگاری هم اضافه شده بود که دانش آموزان هم استقبال خوبی کردند.
مالک اشرفی در ارتباط با اضافه شدن رشته های جدید گفت: در این سری از مسابقات هشتاد و پنج رشته در حال برگزاری است. ما برای اضافه کردن رشته جدید باید چند رشته که استقبال یا کارایی کمتری دارد را محدود کنیم زیرا فشار کار را مربیان پرورشی تحمل می کنند. ما هرچه تعداد رشته هارا اضافه کنیم، حجم کار مربیان پرورشی را افزایش داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار