معاون امور بین الملل و مدارس خارج کشور وزارت آموزش وپرورش :

رسالت ما بدنبال تربیت دانش آموزان همه بعدی در تراز انقلاب اسلامی است

تبریز(پانا) - معاون امور بین الملل و مدارس خارج کشور وزارت آموزش وپرورش استان صبح امروز در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری آذربایجانشرقی گفت: رسالت ما بدنبال تربیت دانش آموزان همه بعدی در تراز انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۸۱۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت ما بدنبال تربیت دانش آموزان همه بعدی در تراز انقلاب اسلامی است

غلامرضا کریمی در این آیین با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸از سوی سازمان همکاری اسلامی، ضمن تبریک این رویداد تاریخی به مردم غیور آذربایجان ابراز امیدواری کرد: تا این رویداد بزرگ جهانی با همراهی دانش آموزان استان به بهترین شکل برگزار شود تا شهر تبریز برای سال های متمادی بعنوان یکی از مراکز مهم گردشگری ایران و جهان مطرح گر

رئیس امور بین الملل و مدارس خارج کشور همچنین گفت: وزارت آموزش و پرورش بدنبال تحولاتی است تا تمامی اقدامات خوب و مفید درون مدرسه اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: رویکرد وزارت آموزش و پرورش توجه به تمامی ظرفیت های دانش آموزان بوده و تنها بدنبال آموزش علوم ریاضی، فیزیک و شیمی نیستیم.

کریمی تاکید کرد: بر این اساس تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: به عبارت دیگر ایجاد شرایط و امکاناتی که پرورش خلاقیت ها و ارتقای سطح علمی و توانایی دانش آموزان را به تناسب استعدادها و علایق آنان فراهم کند، یکی از اهداف اساسی آموزش و پرورش است.

وی همچنین گفت: توجه بیش از حد به کنکور باعث دوری آموزش و پرورش از اهداف اصلی و اولیه خود و به بیان دیگر باعث کنکورزدگی شده است، حال آنکه کشور نیازمند افراد توانمند در عرصه های مختلف می باشد لذا تمامی ظرفیت های دانش آموزان باید شکوفا شود تا برای فعالیت در بسترهای مختلف آماده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار