مدارس غیر دولتی فرصت مهمی برای آموزش و پرورش هستند

همدان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:‌ باید به فعالیت مدارس غیردولتی به عنوان یک فرصت نگاه و در چهارچوب قانون و ضوابط اجرایی از فعالیت این مدارس حمایت کرد.

کد مطلب: ۸۱۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیر دولتی فرصت مهمی برای آموزش و پرورش هستند

سعید شاهرخی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد:‌ تجلیل از مقام معلم تجلیل از علم، فرهنگ و خوبی‌هاست.

وی با بیان این که تمام صفات خوب و ارزشمند در وجود یک معلم نهفته است، گفت: شهید مرتضی مطهری مغز متفکر و یکی از معماران نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

شاهرخی در ادامه با قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت آموزش و پرورش استان در میزبانی مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه نوروز امسال 62 درصد اسکان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش رشد داشت.

وی رویکرد حاکم بر آموزش وپرورش استان را امیدبخش خواند و گفت: خوشبختانه با حضور آقای پورداود، مدیر جوان، خلاق و با تدبیر آموزش و پرورش شاهد پیشرفت در این حوزه هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان این که بر اساس قانون اساسی، آموزش رایگان و بهره‌مندی از سیستم آموزشی یک اصل است، تصریح کرد: باید همه توان خود را در راستای ارتقای کمی و کیفی مدارس دولتی به کار گیریم.

شاهرخی گفت: با این وجود، مجموعه شرایط و قوانین و مقررات کشور یک فرصتی را به وجود آورده است تا با استفاده از بخش خصوصی و افراد علاقه‌مندی که عمده آنها افراد فرهنگی و فرهیخته هستند، مدارس غیر دولتی ایجاد شود.

وی افزود: باید به فعالیت مدارس غیردولتی به عنوان یک فرصت نگاه و در چهارچوب قانون و ضوابط اجرایی از فعالیت این مدارس حمایت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار