مدیر کل صداو سیمای گلستان

بالاترین اعتماد مردم به معلمان در نظرسنجی ها

گرگان(پانا)-مدیر کل صدا و سیمای گلستان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت هنوز در نظرسنجی ها بالاترین اعتماد مردم به معلمین است.

کد مطلب: ۸۱۶۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بالاترین اعتماد مردم به معلمان در نظرسنجی ها

دیدار مدیرکل و معاونان سازمان صداوسیمای گلستان با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش گلستان با هدف گسترش ارتباطات و تبادل نظر جهت اجرای برنامه های مشترک در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برگزار گردید.

در این نشست، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند منکر نقش ارزنده صداوسیما در جامعه باشد و اعتقاد داریم که صداو سیما در جهت دهی فرهنگ اجتماع تاثیر به سزایی دارد. گوهری راد با اشاره به ضرورت تعامل بین دو دستگاه آموزش و پرورش و صداوسیما گفت: ما از همراهی و همیاری صداوسیما در پوشش برنامه های آموزش و پرورش تشکر می کنیم و اعتقاد داریم که ثمره ارتباطات بیشتر این دو نهاد فرهنگی متوجه جامعه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، تلاش برای فرهنگ سازی به منظور ارتقای پوشش تحصیلی و جذب بازماندگان از تحصیل، معرفی جلوه های ایثارگری معلمان به جامعه، الگوسازی از دانش آموزان موفق، معرفی و بسترسازی برای مهارت آموزی و معرفی هنرستان های تولیدمحور، تبیین صحیح هدایت تحصیلی با توجه به نیاز جامعه و تکریم و تجلیل از معلمان را بسترهای مناسبی برای تولید برنامه در صداوسیما عنوان کرد.

معاونین آموزش و پرورش گلستان نیز در این دیدار، تولید برنامه منطبق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در موضوعات: معرفی تلاش های همکاران فرهنگی در مناطق محروم، آموزش مهارت های زندگی، معرفی تولیدات هنری دانش آموزان، تلاش برای جذب سوادآموز و ریشه کنی بیسوادی، انعکاس مسابقات و رویدادهای ورزشی مدارس و به ویژه المپیادهای ورزشی دانش آموزی نمادسازی دانش آموزان موفق را بستر مناسبی برای تعامل آموزش و پرورش و صداوسیما عنوان نمودند.

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای گلستان نیز در این دیدار گفت: اعتقاد دارم که همه وظیفه داریم تا به آموزش و پرورش کمک کنیم زیرا وظیفه آموزش و پرورش انسان سازی است و اگر انسان سازی کنیم می توانیم جامعه را بسازیم و برای پیشرفت جامعه باید نگاه به آموزش و پرورش تغییر کند.

عبدالحسینی افزود: مطابق با نظرسنجی های رسمی ما هنوز بالاترین اعتماد مردم در بین همه اقشار به معلمین است و این حکایت از جایگاه اجتماعی بالای معلمین نزد مردم است.

مدیرکل صداوسیمای گلستان خواستار همکاری های بیشتر بین صداوسیما و آموزش و پرورش گلستان شد و گفت: تمام مواردی که در این جلسه عنوان شد مورد نظر صداوسیمای استان نیز هست.

معاونین صداوسیمای استان گلستان نیز در این نشست از آمادگی این مرکز برای تولید برنامه و همکاری های بیشتر با آموزش و پرورش گلستان خبر دادند و در نهایت مقرر شد کمیته تخصصی همکاری های دوجانبه به منظور تهیه و پیگیری برنامه های مشترک تشکیل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار