نائب رئیس کمیته ساحلی والیبال ساحلی استان گلستان

دو تورنمنت کشوری والیبال ساحلی در استان گلستان برگزار می‌شود

گرگان(پانا)- استان گلستان میزبان ۲ تورنمنت کشوری والیبال ساحلی در شهرهای بندرترکمن و آق‌قلا خواهد بود.

کد مطلب: ۸۱۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دو تورنمنت کشوری والیبال ساحلی در استان گلستان برگزار می‌شود

ابوالقاسم بیکی، نائب رئیس کمیته ساحلی والیبال ساحلی استان گلستان، در بازدید از مکان برگزاری مسابقات کشوری والیبال ساحلی در بندرترکمن اظهار داشت: به علت شرایط خوب بندرترکمن و زمین مناسب این شهرستان و زمین شهرستان آق‌قلا، 2 تورنمنت کشوری والیبال ساحلی از فردا در استان گلستان آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: بندرترکمن آماده میزبانی شایسته والیبال ساحلی است و مسابقات کشوری والیبال ساحلی روزهای 6 تا 8 اردیبهشت در این شهرستان برگزار می‌شود.

نائب رئیس کمیته ساحلی والیبال ساحلی استان گلستان تصریح کرد: فدراسیون با در نظر گرفتن پتانسیل‌های والیبال ساحلی استان گلستان تصمیم بر این گرفت که 2 تورنمنت مهم والیبال ساحلی کشور در سال 97 را در شهرهای بندرترکمن و آق‌قلا برگزار کند.

بیکی خاطرنشان کرد: نخستین تورنمنت سه ستاره والیبال ساحلی کشور از فردا در استان گلستان و در بندرترکمن آغاز می‌شود.

نائب رئیس کمیته ساحلی والیبال ساحلی استان گلستان با مساعد خواندن مکان برگزاری مسابقات در بندرترکمن گفت: استان گلستان و بندرترکمن با اندکی توجه قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز دارد.

وی افزود: تورنمنت کشوری آق قلا نیز از روز 10 اردیبهشت آغاز خواهد شد و براساس توافق با صداوسیمای مرکزگلستان مسابقات ساحلی بندرترکمن به صورت مستقیم از شبکه استانی و شبکه ورزش پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار