شهردار اردبیل:

اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل تسریع می‌شود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل به ویژه پروژه‌های مربوط به دریاچه شورابیل تسریع می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۶۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل تسریع می‌شود

حمید لطف‌اللهیان در جریان دیدار با عضو شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل به ویژه پروژه‌های مربوط به دریاچه شورابیل تسریع می‌شود تا گردشگران و مسافران رضایت همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: با بهره‌برداری مناسب از پروژه‌های نیمه تمام این منطقه توریستی و تفریحی به شکل مناسبی آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود و با توجه به این که به ایام تعطیلات تابستانی نزدیک می‌شویم ضروری است روند اجرایی عملیات پروژه‌های عمرانی و گردشگری تسریع شده و پروژه‌های نیمه‌تمام آماده بهره‌برداری باشد.

شهردار اردبیل ضمن بررسی مصوبات اجرا شده و اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها بیان کرد: نه تنها بایستی پروژه‌های نیمه تمام را به منظور تکمیل شدن پیگیری کرد بلکه باید پروژه‌های جدید دیگر را نیز برای اجرایی شدن در دستور کار قرار داد.
لطف‌اللهیان بیان کرد: شورابیل به عنوان یک مجتمع تفریحی و توریستی دارای قابلیت‌های بی‌شماری بوده و با توجه به این که این منطقه جزء عناصر ارزشی اردبیل است، می‌تواند با توسعه خود و جذب گردشگران و افزایش ماندگاری آن‌ها در توسعه استان سهیم باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و امور ایثارگران شورای شهر اردبیل نیز در این دیدار گفت: تسهیل در ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد رویکرد مهم و اساسی شورای شهر در پاسخگوئی به مطالبات و درخواست‌های مردمی است و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، گردشگری و تفریحی از اولویت‌های مهم در این زمینه است.

جواد انصاری افزود: اعضای شورای شهر در قالب بودجه سال 97 تصمیم گرفتند تا در توسعه و تقویت خدمات‌رسانی مطلوب و کیفی‌تر به ایجاد منطقه 5 اهتمام جدی داشته باشند و امیدواریم به سرعت ثمره و نتیجه این اقدامات اساسی را شاهد باشیم.

انصاری گفت: ما برای اینکه منطقه یک شهرداری اردبیل را متمرکز در حوزه بافت فرسوده و تاریخی و همچنین بهسازی آن کنیم این مسئولیت را به منطقه یک واگذار کردیم تا به تدریج عملیات بهسازی و نوسازی این بافت انجام شود.

وی از پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به همراه تخفیف ویژه شهرداری در صدور مجوزهای قانونی برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده اشاره کرد و افزود: ما در همه این هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تلاش‌مان بر این است تا بتوانیم رضایت عموم شهروندان را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار