مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گردهمایی روسای مناطق ۲۱ گانه شهرستان های استان تهران:

نقش فرهنگیان در جریان های فکری و اجتماعی کشور بی بدیل بوده است

تهران (پانا) - گردهمایی روسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۱۶۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش فرهنگیان در جریان های فکری و اجتماعی کشور بی بدیل بوده است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک ایام خجسته اعیاد شعبانیه ،اظهار داشت: در نیم قرن گذشته نقش فرهنگیان در حوادث سیاسی و اجتماعی کشور بی بدیل بوده است.

وی با اشاره به تلاش های فرهنگیان در دهه های گذشته ، تاکید کرد: نقش روشنگرانه فرهنگیان در دوران پهلوی و مبارزات آگاهانه و هدفمند آنها در روشن کردن جامعه قابل بررسی و مطالعه جدی است.

فولادوند، فرهنگیان را محور اصلی تشکیل نهادهای انقلابی در بعد از انقلاب دانست و افزود: بی شک حضور پرشور فرهنگیان در دوران دفاع مقدس و تقدیم 5 هزار شهید فرهنگی به آرمان های بلند انقلاب نشان از حرکت بزرگ مقاومت توسط فرهنگیان بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ،ادامه داد : 36 هزار شهید دانش آموز نشان از عملکرد درست فرهنگیان در تعلیم و تعلم این کشور بوده است که از جایگاه رفیع معلم در جامعه خبر می دهد.

فولادوند حضور فرهنگیان در جریان های سیاسی،فکری،اجتماعی،مدیریت های کلان کشور و ایجاد سرمایه های فرهنگی بی نظیر دانست و خاطرنشان کرد: باید در تجلیل و تقدیر از مقام شامخ و ارجمند معلم حرکتی مردمی شکل گیرد که نقش شوراهای آموزش و پرورش در این زمینه بسیار با اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار