آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان قم:

افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده امید

قم (پانا)- آئین افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده امید با حضور نورعلی عباس پور مدیر کل انجمن اولیاء وزارت آموزش و پرورش، محمد رضا ولی زاده رئیس اداره توسعه انجمن مدارس کشور، حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده امید

نورعلی عباس پور وجود چنین مراکزی در سطح استان ضروری دانست و گفت: اهمیت این مراکز جهت انجام خدمات مشاوره ای اعم از مسائلی که منجر به تقویت روابط درون خانواده ای، رفع موانع موجود بین خانه و والدین و یا مدرسه و دانش آموزان بسیار مهم می باشد.

مدیر کل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: وجود مشاوران خبره که تسلط کافی بر جو خانواده و از آنچه که در مدارس می گذرد آگاهی جامعی داشته باشد می تواند سهم بسزایی در ارتباط موثر تر مراجع و مشاور ایجاد کند.

یاد آور می شود ابراهیمی کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 3 قم افزود: این مرکز روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 19 آماده خدمت رسانی به صورت حضوری و مشاوره تلفنی با حضور مشاوران مجرب می باشد.

وی از دیگر برنامه های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و حضور مشاوران این مرکز در مدارس جهت برگزاری جلسات و راهنمایی والدین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار