دختران بوشهر قهرمان المپیاد دادرس این استان شدند

بوشهر ( پانا ) مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ششمین المپیاد دادرس استانی دختران با قهرمانی تیم دادرس دانش آموزی شهرستان بوشهر به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۱۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دختران بوشهر قهرمان المپیاد دادرس این استان شدند

ناصر کرمی در ششمین اختتامیه المپیاد دادرس دانش آموزی مرحله استانی دختران در سالن اجتماعات هتل ورزش اظهار داشت: ششمین المپیاد دادرس استانی دختران با قهرمانی تیم دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) دانش آموزی شهرستان بوشهر به پایان رسید.

کرمی ادامه داد: تیم های تیم دادرس دانش آموزی شهرستان جم و دشتستان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند و تیم دادرس دانش آموزی تنگستان نیز جایزه بشر دوستی این المپیاد را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دانش اموزان آینده سازان جامعه محسوب می شوند و در این میان ارائه آموزش و مهارت های لازم بویژه هنگام حوادث و سوانح غیرمترقبه نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان با شرکت در این مسابقات آمادگی لازم در روزهای سخت را کسب می کنند و درک بهتری از مسئولیت پذیری در این شرایط را خواهند داشت.

این مقام مسئول افزود: طرح ملی دادرس یک تفاهم نامه آموزشی مشترک میان جمعیت هلال احمر و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان است که دانش آموزان پایه هشتم مباحث امدادی را آموزش می بینند.

وی بیان کرد: اجرای طرح ملی دادرس در مدارس به خودباوری، اعتماد به نفس و رشد دانش آموزان منجر می شود.

کرمی خاطر نشان کرد: این المپیاد در هشت آیتم کنترل ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، اسکان اضطراری، پناهگیری و تخلیه اضطراری، اطفای حریق و حمل مصدوم برگزار شد.

گفتنی است، تیم دادرس دانش آموزی شهرستان بوشهر در بخش دختران با کسب مقام برتر به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری حاضر می شود.

شایان ذکر است، ششمین المپیاد دادرس استانی دخترانی با شرکت 9 شهرستان در شهر بوشهر برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار