اسکیت استان همدان در سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است

همدان(پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: رشته اسکیت استان‌همدان در چند سال گذشته رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است.

کد مطلب: ۸۱۶۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اسکیت استان همدان در سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است

رسول منعم در نشست تقدیر از فعالان اسکیت استان‌همدان اظهار داشت: با تلاش‌هایی که خانواده اسکیت استان داشته است این هیئت موفق شده در ارزشیابی‌های سال ۹۶ در جایگاه هفتم قرار بگیرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: همچنین رشد زیرساخت‌های ورزشی این رشته نوید روزهای بسیار خوب را برای اسکیت استان‌همدان می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به توفیقات اسکیت‌بازان همدانی گفت: سجاد محمدی اسکیت‌باز خوب استان در مسابقات جهانی حضورداشته است و نظیر این اسکیت‌باز آینده خوب اسکیت استان‌همدان را نوید می‌دهد.

منعم خاطرنشان کرد: در بحث استعدادیابی و افزایش بیمه‌شده‌های ورزشی هیئت اسکیت استان‌همدان جزو هیئت‌های برتر در سال‌های گذشته بوده است.

وی با اشاره به مراسم تقدیر از مدال آوران استان بیان کرد: پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه مراسم تجلیل از ورزشکاران و مربیان شاخص استان در سال ۹۵ و ۹۶ برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: سال ۹۶ سال بسیار خوبی برای ورزش استان‌همدان بود و در زمینه کسب مدال و حضور در اردوهای تیم ملی ورزشکاران ما درخشش بسیار خوبی داشتند و شاهد رشد ۳ درصدی مشارکت مردم همدان در ورزش بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار