درخواست‌های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از رئیس‌جمهور

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار تسریع در اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه  و همچنین راه اندازی بخش درمان بیماری های کبدی در تبریز شد.

کد مطلب: ۸۱۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
درخواست‌های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  از رئیس‌جمهور

حجت‌الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار مردمی رییس جمهور در ورزشگاه تختی ضمن خیر مقدم گویی به رییس جمهور و هیات دولت اظهار کرد: روزی دریاچه ارومیه نگین منطقه بود ولی در حال حاضر با خشکی کامل فاصله چندانی ندارد و امید داریم در این سفر با دستور ویژه رییس جمهور محترم اقدامات در حوزه احیای دریاچه تسریع شده تا موجب خوشحالی مردم شود.

وی ادامه داد: تکمیل مسیر راه آهن میانه- تبریز یکی دیگر از مطالبات مردم آذربایجان در این سفر است برای این که این پروژه یکی از پروژه های مهم استان است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: کارخانه مس سونگون در منطقه ورزقان نیاز به راه اندازی کارخانه ای برای ذوب دارد تا آنچه کارگران با زحمت به دست می آورند در همین استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

آل هاشم گفت: ضمن تشکر از اقدامات دولت در بخش سلامت مردم باید بگویم که در تبریز بخشی برای درمان بیماری کبدی وجود ندارد و مردم برای درمان به شیراز می روند لذا خواستار توجه حضرتعالی در خصوص تخصیص اعتبار برای راه اندازی بخش کبدی هستیم.

وی گفت: همچنین بیمارستان دانشگاه آزاد تبریز نیاز به تجهیز دارد و تکمیل اتوبان های تبریز- سهند، تبریز- اهر و تبریز- مرند - بازرگان از دیگر خواسته های مهم مردم آذربایجان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار