با حضور نمایندگان استان قزوین؛

مسائل و مشکلات کشاورزان استان در سرما زدگی و یارانه کشمش پیگیری شد

قزوین (پانا) _ در جلسه مشترک نمایندگان مردم شهرستان های تاکستان و بویین زهرا و اوج در مجلس با قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس بر حل مشکلات بخش کشاورزی استان قزوین تاکید شد .

کد مطلب: ۸۱۶۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مسائل و مشکلات کشاورزان استان در سرما زدگی و یارانه کشمش پیگیری شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه ای مشترک بین دکتر مجابی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس و بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی و فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونین و مدیران این سازمان درخصوص سرما زدگی ، تعیین تکلیف مرغداری های شهرستان های تاکستان و بویین زهرا ویارانه کشمش تبادل نظر شد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه بر لزوم پرداخت بموقع غرامت به محصولات کشاورزی ، تعین تکلیف واحدهای پرورش مرغ غیر مجاز تاکید کرد .

فاطمه خمسه با اشاره به موقعیت کشاورزی استان بر آمادگی این سازمان برای جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان تاکید کرد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به وضعیت طرح های سیستم نوین آبیاری در استان تاکید و خواستار مساعدت بیشتر برای تکمیل طرح های نیمه تمام شد.

در این جلسه قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس بر پیگیری در خواست مسئولین استان و حل مشکلات بخش کشاورزی استان تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار