مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد؛

حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان شهرستانهای تهران در محل برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از شرکت دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته قرآنی در بزرگترین اردوی قرآنی ،در سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۶۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان شهرستانهای تهران در محل برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت: جهت بهره مندی معنوی از سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ،بیش از 2 هزار و 700 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان های استان تهران در مصلای امام خمینی(ره) محل برگزاری این مسابقات حضور یافتند.

وی ، حضور پررنگ فرهنگیان و دانش آموزان در این برنامه را نشان از علاقمندی به قرآن کریم،روحیه ی مذهبی فرهنگیان،دانش آموزان و خانواده های آنان دانست و افزود: حضور در بزرگترین رویداد بین المللی قرآن و برنامه های جانبی محل برگزاری،برکاتی مانند نشاط معنوی،انس با قرآن و ایجاد فرهنگ قرآنی را برای شرکت کنندگان در بر خواهد داشت.

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های قرانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، تصریح کرد:اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان پشتیبان و استان معین در مسابقات بین المللی دانش آموزی قرآن کریم ، میزبانی آموزش نماز جشن عبادت دانش آموزان پسر عشایر کشور و گردهمایی روسای ادارات قرآن،عترت ونماز سراسر کشور تلاش های موفقی را در این زمینه به ثبت رسانده است.

مدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در راستای کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های قرآنی مختلف و متنوعی در تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار