رقابت حدود ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور ارشد

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان با اشاره به رقابت حدود ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور کارشناسی ارشد گفت:داوطلبان شرکت کننده در گیلان ۲۳ هزار و ۵۲۷ نفر می‌باشند که از این تعداد 53.92 درصد آنان زن و 46.08 درصد مرد هستند.

کد مطلب: ۸۱۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت حدود ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور ارشد

به گزارش پانا از گیلان،سعید رهسپارضمن اعلام این خبر اظهار کرد:آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ بطور همزمان در سراسر کشور با رقابت ۷۹۱ هزار و ۶۳۴ نفر داوطلب در شش گروه آموزشی و ۱۳۲ کد رشته امتحانی بطور همزمان در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه کشور برگزار میشود.

وی تصریح کرد:آزمون کارشناسی ارشد در صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری در ۳۳ رشته امتحانی و عصر پنجشنبه در ۶۴ رشته امتحانی و صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۳۵ رشته امتحانی برگزار میشود.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان یادآور شد:داوطلبان شرکت کننده در گیلان ۲۳ هزار و ۵۲۷ نفر می‌باشند که از این تعداد 53.92 درصد آنان زن و 46.08 درصد مرد هستند .

رهسپار خطاب به دانشجویان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد سال 97 گفت:درهای حوزه امتحانی در آزمون‌های صبح رأس ساعت ۷:۱۵ و در آزمون عصر رأس ساعت ۱۴:۱۵ بسته خواهد شد و پس از آن از ورود داوطلبان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون در دهه اول تیرماه و نتیجه نهایی در دهه اول شهریور ۹۷ اعلام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار