تشریح برنامه های کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر،به مناسبت هفته سلامت ،برنامه های اجرایی این واحد را بیان کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اسلامشهر

علیرضا پروین نژاد در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، در این رابطه اظهار داشت :شهرستان اسلامشهر با توجه به حضور اقوام مختلف وبرخورداری از هشتاد هزار دانش آموز نیاز به برنامه ریزی جامع در رابطه اجرای دقیق طرحهای سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

وی در ادامه افزود:در این راستا ودرسال تحصیلی 97-96با همکاری خوب مدیر، شورای معاونین، مجموعه مراقبین بهداشت در واحدهای آموزشی و سایر ارگانهای مرتبط در شهرستان توانستیم برنامه های گوناگون رادر مدارس پیاده کرده و به موفقیت های خوبی دست یابیم.

کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر،اجرای طرحهای آهن یاری،وارنیش فلوراید تراپی ، غربالگری دانش آموزان، سفیران سلامت،پدافند غیر عامل،مروج سلامت و آموزش معلولیت های ناشی از ژنتیک را قسمتی از فعالیتهای واحد خود برشمرد.

پروین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری جشنواره های مرتبط با سلامت ،دوره های ضمن خدمت سفیران و مربیان سلامت،نوجوان سالم،کارگاه های آموزشی معلمین ووالدین در زمینه مواردی از جمله،مواد مخدر،عواطف و هیجانات دوره بلوغ وطلاق ،با اجرای سخنرانی و تهیه بروشور و کتب مرتبط رابرنامه های دیگرکارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر دانست.

وی حضوردانش آموز فاطمه آذریان از هنرستان شهدای واوان در مسابقه نقاشی 2018کشور مصر و کسب رتبه سوم وی در زمینه شعار سال سازمان بهداشت جهانی و هفته سلامت همگانی را از جمله افتخارات آموزش و پرورش اسلامشهر عنوان کرد.

/خبرنگار:حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار