کشف 541 کیلوگرم موادمخدر در مازندران در فروردین‌ماه

ساری (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 541 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان در فروردین‌ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 541 کیلوگرم موادمخدر در مازندران در فروردین‌ماه

سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات پلیسی و طرح های انتظامی موفق شدند، بیش از 541کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان طی فروردین ماه سال جاری کشف کنند.

او با اشاره به افزایش 185درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: بیش از 138 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان اجرایی شد که این مزیان طرح در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ثقفی با اشاره به انهدام 10 باند تهیه وتوزیع مواد مخدر از دستگیری بیش از یک هزار و 500 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد و افزود: 625 خرده فروش موادمخدر و 534 معتاد در این طرح ها شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: معتادان به موادمخدر برای بازپروری به مراکز ترک اعتیاد ماده 16 و 15 تحویل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، همچنین از توقیف 73 دستگاه خودرو متعلق به متهمان در این طرح ها خبر داد و افزود: 2 هزار و 578 عدد انواع قرص های روانگردان از متهمان کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار