شوخی محسن هاشمی با شهردار نشدنش:می‌توان سه بار رجوع داشت

تهران (پانا) - «عرض کردم که امکان سه بار رجوع وجود دارد و حتی محلل نیز می‌توان به کار گرفت؛ همیشه آماده به خدمت هستم» این اظهار نظر محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره علت کاندید نشدنش برای پست شهرداری تهران برای دومین بار است.

کد مطلب: ۸۱۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شوخی محسن هاشمی با شهردار نشدنش:می‌توان سه بار رجوع داشت

هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به اینکه گفته شده است بر اساس نظرسنجی‌ها مردم مایلند او در پست شهرداری فعالیت کند، گفت: البته این سوال انحرافی است؛ چرا که هیچ کجا از مردم رأی گیری نشده است که ببینیم مایل هستند. دقت داشته باشید که در ایران شهردار، منتخب مردم نیست، بلکه منتخب شورا است و در نتیجه نمی‌شود به صورت قاطع گفت که مردم علاقه دارند که من در شورا باشم یا شهرداری. البته احترام به رأی اعضا بسیار مهم است و اعتقاد دارم با توجه به تجربیات و سوابق من در کشور و همچنین ارتباطات سیاسی با گروه‌های مختلف و روش اعتدالی می‌توانستم و می‌توانم به پیشرفت شهر کمک کنم اما برای من رأی اعضا مهم است و دلیلی نداشت که به خاطر این گونه مسائل موجب ایجاد اختلاف شوم.

او افزود:‌ طبیعت ما هاشمی‌ها این است که اختلافات را کم کنیم.

وی درباره اینکه گفته شد 28 گزینه مطرح شده برای شهرداری تهران بیشتر چهره سیاسی هستند تا مدیر شهری گفت: من امیدوارم اعضای شورا به فرد مطلوب برسد و احتیاجی به حضور من نباشد؛ اما دقت داشته باشید که گزینه‌های اعلامی قابلیت‌های بالایی دارند و قطعا در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای شهر هفت نفر از آنها انتخاب می‌شوند. البته دقت داشته باشید که مسئولیت اشخاص پیشنهادشده با پیشنهاددهندگان است و به اعضا گفته‌ام که با اسامی که نوشته‌اید صحبت کنید تا بعدا نگویند که چرا ما را نوشتید و حتی بگویند «کی بود کی بود من نبودم».

وی با بیان اینکه همه کاندیداها از قابلیت‌های شایسته‌ای برخوردارند، در مورد احتمال حضورش در شهرداری به شوخی گفت: عرض کردم که امکان سه بار رجوع وجود دارد و حتی محلل نیز می‌توان انجام داد و همیشه آماده به خدمت هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار