در پنجمین روز هفته ناجا

آیین گرامی داشت همیاران و پلیس یاران جوان استان البرز برگزار شد

خبرگزاری پانا: امروز صبح با حضور سردار توکلی معاون عقیدتی،سیاسی سازمان نیروی انتظامی و جانشین فرمانده انتظامی استان البرز سرهنگ علیرضا صالحی همایشی در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار توکلی معاون عقیدتی ، سیاسی سازمان نیروی انتظامی با گرامی داشتن یاد شهدا انقلاب و دفاع مقدس و باالاخص شهدای نیروی انتظامی و یاد امام راحل(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر عظما اضافه کرد: امسال شعار محوری ما سرمایه اجتماعی اساس و اقتدار ماست که این هم به عین ثابت شده که هر جا ما از سرمایه های اجتماعی استفاده کرده ایم پیروز شده ایم.
سردار توکلی افزود: در دنیا نکاه های متفاوتی نسبت به تامین نظم هست و دید ما نیز تقویت این نیرو از لحاظ فیزیکی و اطلاعاتی است که زیرساخت جامعه باشد.
وی تاکید کرد که حضور اجتماعی مردم و مشارکت آنها در تامین امنیت همان سرمایه اجتماعی است که این حضور از انقلاب دیده میشود که هر جا مردم حضور پیدا کردند توانسته ایم پیروز شویم.
وی در پایان سخنانش از تمامی همیاران پلیس خواست که در اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی توسط پدر و مادرها تلاش کنند که بسیار تاثیر گذارهستند ولی در عین حال شما عزیزان بایستی آیین نامه رانندگی را مطالعه و فراگیرید تا بتوانبد به نحو احسن قوانین را منتقل کنید.
گفتنی است در ابتدا مراسم سرهنگ کمالوند رئیس پلیس راهور استان البرز به عنوان میزبان این مراسم و ضمن تبریک هفته ناجا و تشکر از تمامی مسئولین به خاطر حضور گرمشان و میهمانان گرامی با ارائه گزارشاتی از حوادثی ترافیکی استان در یک سال گذشته افزود:این استان با بیش از2میلیون و نیم نفر جمعیت و دارا بودن5درصد راه های کشور دارای ترافیک بسیار و به علت تفاوت نسبت جمعیتی به تعداد ماشین ها در البرز به ازای هر 7/2نفر یک ماشین است که این رقم نصف نسبت کشور است می طلبد که مردان بزرگ البرزتوجه بیشتری نسبت به این مقوله داشته باشند.
کمالوند تصریح کرد: کلانشهر کرج ایمن ترین کلانشهر کشور است و این آمار طبق اطلاعات سازمان پزشکی قانونی می باشد که کرج کمترین کشته های تصادفی را دارد و این هم مدیون فرماندهی مدبر استان است و نقش همیارن پلیس در راستا بسیار خوب و بسزا بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار