رضا تاجبخش مهمان امشب برنامه ساعت 25 می شود

تهران(پانا) - رضا تاجبخش با بررسی وضعیت امروز موسیقی پاپ مهمان پنجشنبه شب برنامه «ساعت 25» می شود.

کد مطلب: ۸۱۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رضا تاجبخش مهمان امشب برنامه ساعت 25 می شود

برنامه «ساعت 25»، این هفته 30 فروردین ماه میزبان رضا تاجبخش هنرمند نوازنده، آهنگساز، تنظیم کننده و رهبر ارکستر می شود؛ این برنامه همچون روال هر هفته پنجشنبه شب ها ساعت 00:30 بامداد جمعه به صورت زنده به روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

در برنامه این هفته گزارشی از مراسم رونمایی لباس اعضای ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک که قرار است همزمان با حضور تیم ملی در جام جهانی روسیه اجراهایی را به روی صحنه ببرند و گزارشی از مراسم رونمایی آثار لوریس چکناواریان که در تالار وحدت برگزار شد، پخش می شود. در بخش زیروبم برنامه نیز شاهد مصاحبه ای با پدرام کشتکار موزیسین و آهنگساز موفق کشورمان خواهیم بود.

در بخش گفت و گوی زنده برنامه رضا تاجبخش از آنجایی که در آستانه برگزاری کنسرت بزرگ خود با 6 خواننده پاپ قرار دارد، به صحبت پیرامون این اتفاق خواهد پرداخت و گپ و گفت در مورد فضای امروز موسیقی پاپ و ...

گفتنی است؛ محمود محمودی تهیه کننده، زهرا صفایی سردبیر و نویسنده، امیرحسین مدرس مجری کارشناس، مسعود صنم مدیر تولید، امیرحسین کاکایی گزارشگر، شیوا خورسند روابط عمومی و ... از جمله عوامل و دست اندرکاران برنامه «ساعت 25» هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار