اولین جلسه هم‌اندیشی کتابداران شهرستان کرج در سال 97

کرج (پانا) - با حضور معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ اولین جلسه هم‌اندیشی کتابداران شهرستان کرج در سال 97 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هم‌اندیشی کتابداران شهرستان کرج در سال 97

به گزارش خبرنگارپانا از البرز در کرج، با حضور کاظم قاسمی معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ اولین جلسه هم‌اندیشی کتابداران شهرستان کرج در سال 97 برگزار شد.

قاسمی ضمن تبریک سال نوو اعیاد مبارک ماه شعبان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده برای سال97، طرح های اجرایی در حوزه امور کتابخانه ها، فرهنگی و کودک به زودی به تمامی کتابخانه های استان ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به پویا بودن این برنامه ریزی، اظهار داشت: این طرح های اجرایی بر اساس تجربیات موفق همکاران در کتابخانه های عمومی تدوین شده است و تمامی همکاران در واحدهای ستادی و کتابخانه های عمومی می توانند برنامه های قابل اجرا پیشنهادی خود را به ادارات شهرستانی و اداره کل ارسال نمایند.

در پایان این نشست، رویا عظیمی، مسئول کتابخانه عمومی فجر ماهدشت شهرستان کرج ، تجربه خواندن کتاب «همه چیز با خدا ممکن است » اثر مجتبی حورایی از انتشارات دکلمه گران، با موضوع روانشناسی را با حاضرین به اشتراک گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار